Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 2

julkalendern_2_paxlux

Varje dag fram till julafton öppnar jag en ny lucka och en ny tävling startar på morgonen med riktigt bra priser! I dagens lucka ligger Paxlux.se Skrattar

 

Pris: Ett valfritt väggord hos Paxlux.se till värde 250kr

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.  Gilla även Paxlux.se på facebook!

 

Tävlingen avslutas den 8/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

70 kommentarer:

Ötjejen sa...

Jag är gärna med! Har gillat Paxlux på FB och delat tävlingen på FB! Hoppas på tur! Kram!
Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Anna sa...

Jag gillar och jag är med och tävlar.

stina sa...

Jag är med och har delat på fb (Stina Gu)

Kram Stina
fladdor@gmail.com

maria sa...

gillar; Maria THorsén och har delat!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)

Tipsat på FB - Veronica Bredland Bråten
http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236

Gillar redan - Veronica Bredland Bråten

veronica_134@hotmail.com

♥ Sojka ♥ sa...

Ja! Vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla och jag har gillat på facebook (Ann-Sofie Sojka)
Och delat på facebook! =D

Spännande! :)

ann_sofie_s@hotmail.se

Emma Viklund sa...

Jag är med!

Har delat via fb:
http://www.facebook.com/pages/emmashjartan/264105200291540

Och även gillat paxlux på fb :)

Spännande!

Patience -18 & mor till Damien sa...

Denna tyckte jag om :) http://www.paxlux.se/vaggtext/engelska/together-we-make-a-family.html

jag har gillat osv :) Patience palm prottengeier

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Har delat på FB, http://www.facebook.com/elin.jonsson3

Och gillat PaXLuX väggdekorationer på FB med(elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

Rebecca sa...

Jag är med!

Har gillat och delat på FB (Rebecca Andersson)

geshiia@live.se

Maria Frykman sa...

Klart man är med och tävlar! :-)
Kram!!

Barnboksbloggen sa...

Har gillat och delat på Facebook (Carola Lindström)

Malin Sjödin sa...

Jag har gillat och delat:)

Josefine sa...

Jag är med o tävlar, har delat o gillat.

//Josefine
josefinehansson11@hotmail.com

Jenny Sjöberg sa...

Jag är med! Har gillat och delat.
jenjonsjoberg@hotmail.com

sandra sa...

jag är med, gillat och delat, namn sandra leinonen

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Christina sa...

Jag är med!
Har gillat paxlux på facebook och även delat tävlingen där! :)
(Christina Kärrström)

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar.

Gillar på FB -Katta Markowska
och har delat på fb.

kattaaa@ymail.com

Annelie sa...

Gillat inlägget och sedan delat de till mina vänner.

Och jag gillar nu Paxlux.se på facebook. Annelie Bunne.

Håller tummarna nu! :D
annelie_nor@hotmail.com
annelainen2.blogspot.com

Mari sa...

Är gärna med i tävlingen. Har delat få facebbok och gillat PaxLux (Mari Blom)

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Mia sa...

Jag kör på med att länka jag!
http://woodland.blogg.se/2011/december/luckoppning.html#comment

Det fanns ju massor med roligt.
Den galna piraten skulle ju vara nåt. hihi...
Eller det stora dinosauriehuvudet att sätta innanför dörren.
Men av väggorden var nog "Bus är inget man hittar på..." favoriten.

Lili sa...

Jag är med.
delat tävlingen på min fb med namn Lili Ying.
redan gillat Paxlux.se på facebook.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

zasata sa...

Hej
Klart jag vill vara med, delar på FB och gillar redan deras sida på FB

sara.ostling@gmail.com

Cicci sa...

Jag är med. ;D

ciszi@hotmail.com

care69 sa...

Gillar och delat på FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Helena sa...

Åh, vilken en härlig lucka. Jag skulle vilja ha något härligt ord på min badrumsdörr :)
Har delat på FB och hoppas nu på tur

Take Care!
h.antman@hotmail.com

Cattis Fjellborg sa...

Jag är med så klart !!

Anette Jonsson sa...

Coolt jag vill va me, har delat och gillar såklart!!

Kram Anette Jonsson (fb)
hockeytossan@hotmail.com

Kristina K sa...

Delat:
http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=145288155574858&id=100002633551029

Gillar på FB, Kristina Karlsson

kicki_m1@hotmail.com

Susanne L G sa...

Gillar PaxLux och delat Lucka 2 på FB, så nu håller jag tummarna jättehårt!! :)

gotland(at)speedmail.se

Lina sa...

Är såklart med !
Gillar redan på FB
Delat :)

johanssonlina84@hotmail.com

Saija sa...

Jag har delat och gillar på FB så nu håller jag tummarna! :)

Madde sa...

Klart jag är med. :) Gillar och delar. Madelen Jansson.

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

http://www.paxlux.se/vaggtext/svenska/for-varlden-ar-du-bara-nagon-kursiv.html

Hade varit så fint att sätta över våran säng. Min man är mitt allt <3

Lotta Månsson
lottis.mansson@gmail.com

MyzaaN sa...

jag är med har gillat / delat som my Thulin på fb :D kram my.thulin@live.se

Matilda N. sa...

Jag är med, har delat och gillat på facebook!




matilda-nasholm@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag e med :-) http://www.paxlux.se/vaggtext/svenska/bus-hittar-man-inte-pa.html Bus hittar man inte på.. Den passar till min son som e vår lille Emil. Vi håller tummarna,stora som små och hoppas på en gnutta tur.Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag e med :-) http://www.paxlux.se/vaggtext/svenska/bus-hittar-man-inte-pa.html Bus hittar man inte på.. Den passar till min son som e vår lille Emil. Vi håller tummarna,stora som små och hoppas på en gnutta tur.Ha De!

anderslukas@hotmail.com

veronica sa...

jag är gärna med.

jag har delat på facebook och även gillat

veronica hedlund

veronicahedlund@hotmail.se

jessamy sa...

Jg har gillat och delat :)

Linnéa Möller

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Är med :D Har gillat och skrivit på facebook: https://www.facebook.com/angelicablogg?ref=tn_tnmn

Tove sa...

Självklart med i en sån härlig tävling!
Har delat på facebook och gillat dem! :-)

//Tove Landén
tove.landen@hotmail.com

Mickan sa...

Jag är med och tävlar!

sunnydrop@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med. Gillar och delar på FB.

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Amanda sa...

Jag vill vara med och har både gillat och delat på FB - Amanda Ydnäs.

Nu hoppas jag på tur!
creyla@live.se

Anonym sa...

Jag är med såklart och gillar och delar givetvis på fb också!
Nu återstår det bara att hålla tummarna!
Kram så länge!

Anna M Rautila
mr22ga@hotmail.com

Linda sa...

jag är med, delar på fb och gillar såklart

Sara - mamma till Hugo sa...

Vilken underbar lucka :) Så klart jag vill vara med. Har delat och gillar!

Sara Ottosson
s_ottosson@hotmail.com

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är med!
Gillat och delat på fb( Christina Kaakinen).
stina38_@hotmail.com

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Har självklart delat tävlingen samt gillar paxlux på FB :-) Nu hoppas jag på tur ;-)

emelie-mamma till elliott och leila sa...

jag är självklart med.

Har delat på fb- Emelie Maria Johansson (eller emelie.johansson3) heter jag där

gillar redan dom på fb sedan innan =)

emjo_83@hotmail.com

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) - Tävling i bloggen! sa...

Jag är gärna med! Har delat på facebook (Sofia Eriksson)

sooffiz@hotmail.com

Sanna sa...

Har delat på FB (Sanna Kaakinen) och har gillat.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Stephanie sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Jag har delat inlägget och gillat deras page på facebook.

Unknown sa...

Jag är med o tävlar! =) Gillat och delat på facebook (Linnea Svensson)

Johanna sa...

Gillat och delat! Johanna Eriksson

johanna.eriksson87@hotmail.com

Maya sa...

Delat och gillat :)
mariann.nielsen@telia.com

Therrese Karlsson sa...

Jag har delat och gillat =)

Sara *Ü* Nordlinder sa...

Jajjamänsan *Ü* Nu är vinstchansen på gång - via PaXLuX´s FB-sida & Muppsans blogg då...

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med. Har delat på FB och taggat dig (som privatperson)

Har länkat här

http://www.muppsan.com/2011/12/julkalendernlucka-2.html

Gillar dem på FB, Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar!
Delar på fb (Annika Nilsson Pettersson) och har anmält mig till nyhetsbrevet!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Sofie sa...

Jag är gärna med <3

Gillar pà FB - Sofie Lindholm

Länkar pà FB:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

ghoosthouse sa...

Har gillat och delat
CArina Caspersen

Jonna N. sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, har delat på facebook oxå.

Emma Johansson sa...

Jag är med och tävlar och har delat på facebook där jag heter Emma Johansson

thesan89@hotmail.com

Nadia Walaf sa...

Jag har delat och gillat. Vill gärna vara med och tävla! =)

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! jag har gillat och delat med namnet Barbados jenn!

Jenn2you@hotmail.com

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla och jag gillar paxlux på fb och delar ( Linda Granberg )

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Jessica sa...

Klart jag vill tävla :) Har gillat och delat :)

Jessica Wetterling, zichy_@msn.com

nina.palmgren@hotmail.com sa...

Jag vill vara med! :)

Kram, Nina

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos