Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 20 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 20

julkalendern_20_preceli

Dagens lucka sponsras av barnbutiken Preceli – i deras webbutik hittar du märken som Duns, Bellio, Dyno, Decent, Sobea, LiandLo och Cmig.

 

Pris: Jacka från Dyno som finns i dubbelstorlekar från 62/68-146/152, tillverkat i 100% ekologisk bomull.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på er facebooksida och lämna sedan en kommentar nedan om att ni är med i tävlingen.

Extra lottchans: Gilla Preceli på facebook.

 

Tävlingen avslutas den 27/12 kl. 21.00, lycka till!

58 kommentarer:

Esmeralda sa...

Jag har delat, jag gillar, jag vill vara med och jag vill vinna ;)

Helena sa...

åh, va snygg :)
Jag har delat och är med och tävlar.

Take Care!

Linda D sa...

Delar o gillar sidan, så jag får extra chans =)


Hoppas på tur

Lina sa...

Hej !

Har delat på FB !
Gillat Preceli på FB (Lina Johansson)

God jul på dej :)


johanssonlina84@hotmail.com

Susanne L G sa...

Jag har delat på FB och gillar Preceli på FB, så hoppas på en extralott med vinst! :)

gotland(at)speedmail.se

veronica sa...

jag är gärna med.

har delat på facebook (veronica hedlund)

www.facebook.se/inka1982

veronicahedlund@hotmail.se

✫Familjen Bus✫ sa...

Gillar, delat och gillar dessutom Preceli på fb, sarina fredriksson.

sarina.fredriksson@hotmail.com

Kram kram

Anja Håkanson sa...

Delar och gillar! :) (Anja Håkanson)

anjahakanson@hotmail.com

Annelie sa...

Delat på facebook och gillar Preceli nu på facebook. Håller tummarna att denna fina vinst ska bli vår. :)

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med!

Skulle vilja vinna jackan i storlek 122/128.

Har gillat Preceli på fb (elin jonsson), samt delat inlägget!

*håller tummarna*

KRAM

Åsa sa...

Vilken fantastiskt mysig blogg du har!! God jul och Gott nytt år!

MVH Åsa

Mari sa...

har delat med min vänner på facebook. Mari Blom heter jag.



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Martina sa...

Delat på FB, martinastolt
Gillat på FB också, i samma namn.

mail: martipey snabela hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
delat tävlingen på min fb sida.

2.och redan gillat Preceli på facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

cassandra holm sa...

Storgillar Preceli på FB vid namn Cassandra Holm. Delar även denna tävling på min FB så att fler hittar hit :)
mail canicos@hotmail.se
Hoppas hoppas!

Susanne med familj sa...

Gilat Preceli och delat på facebook namn Susanne Warnqvist. Har även delat länken på bloggen.

Ansi Vadström sa...

Ja vill gärna vara med å vinna!!
gillar Preceli på fb och har delat tävlingen på fb!! (Ansi Vadström)

avadstrom@hotmail.com

Hejja mej!!

qat sa...

Jag är med och har gillat Preceli på FB (som ana nordlander lund) samt delat det här tävlingsinlägget. :)

Min mejl är rosa_bubbelplast@hotmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Är med! :)
Har delat på facebook "Emelie Johansson" & gillat med samma namn!

Håller tummrna, kram Emelie!
x_emelie@hotmail.com

Jonna Enkulls sa...

Jag har delat och är med och tävlar!

jenn sa...

Klart att jag vill var med! Jag har tipsat pa Fb med namnet barbados jenn!

jenn2you@hotmail.com

jenn sa...

extra lott:
jag har gillat pa Fb med namnet barbados jenn!

jenn2you@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Riktig snygg!
Jag är med och har gillat och delat på facebook! (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Delat här: http://www.facebook.com/mansondust

Gillar för extralott: Cim MansonDust på FB.

mansondust@gmail.com

Cissi sa...

Jga har både gillat och delat!

FB Cecilia Tavlar!

care69 sa...

Jag är gärna med!
Gillar och delat på FB: C Care Regn

care69(at)live.se

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Är med och tävlar.
Har delat tävlingen på facebook.

kattaaa@ymail.com

Patric sa...

Är Med!
Har delat!

spuute@gmail.com

Anonym sa...

Gillar och delar!
Rene Glad Wähner

God Jul!
rene.wahner@live.com

sandra sa...

jag är gärna med. har delat på fb samt gillat på fb namn sandra leinonen

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, jag har delat o gillat o allt möjligt på fb, fast det krånglade så jag vet inte vad jag gjorde?? ;) Jag delade tillsist sista inlägget på Precelis fb sida för säkerhets skull...

Jag är väligt mycket med...

mvh

Robine Mebius
volpino@live.se

Kristina Karlsson sa...

Jag har delat på FB samt gillar!
God jul och tack för dina roliga tävlingar :-)

Kristina Karlsson
kicki_m1@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och har gillat och delat på facebook.
i.ronnlid@gmail.com

Anna Krentzel sa...

Gillar och delar=)

Och hoppas självklart på tur

anki80 sa...

har delat o gillat o även gillat preceli på fb

Ann-Christine Johansson

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, delat på fb och gillar på fb - anna hägg.

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, delat på fb + gillat preceli - anna hägg

Unknown sa...

Jag har delat på Facebook!

/Johanna Friman
tvabarnsmorsan.blogspot.com
johanna.friman@gmail.com

Jannicke sa...

Jag har gillat och delat på Facebook och vill såklart vara med och tävla.

jannicke.nyqvist@gmail.com

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Gillar & delar såklart!! Nu hoppas jag på tur ;-)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)

Delat på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

pernilla sa...

har delat :d åh en sån vill jag vinna, finns de bara med rosa vill jag vinna till min lillasyster :) annars min egen son. hoppas =) sundqvist91@hotmail.com

Pia Li sa...

Åh, vad snygg! Den skulle mitt älskade barnbarn bli såå fin i!

Gillar redan Preceli på FB!
Delat på FB! (Pia Li)

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så kanske mitt barnbarn i denna stoltsera får! :)
Kram
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Madde sa...

Klart jag är med. :)
Delar på fb, Madelen Jansson.
Gillar även på fb Madelen Jansson..
Kram madde.

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag är med, har delat här: http://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

och gillat - Caroline Andersson

Johanna Kenas sa...

Gillar o delar. Håller tummarna!

johanna@kenas.se

marielle sa...

Har delat och är med :)

Sofie sa...

1. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

2. Länkar pà loggen
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Hàller tummarna

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Athena sa...

Gillar och delar!

mariestrange(at)hotmail.com

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla och delar på FB ( linda granberg )

och så gillar jag Preceli på FB ( linda granberg )

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med.

Har delat och taggat dig på FB, Anna Karlsson heter jag.

Har även delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/preceli-2712.html

Gillar på FB, Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Fröken svår sa...

Jag är med, gillar och har delat, ("hannah" jansson)!
/JoHannaH
rockbarnettavlar@hotmail.com

Conny sa...

Conny Nilsson Pettersson delar på facebook :) Gillar preceli´s sida också!

Crazy_ace@hotmail.com

Mia sa...

Jag har delat tävlingen och vill nu vara med och tävla!

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Åsa sa...

Har delat å gillat. *Håller tummarna*
MVH Åsa Pellas

annatula sa...

Delar, gillar och håller tummar! https://www.facebook.com/annatula

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos