Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 9 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 9

julkalendern_9_bonde

Pusselpallen är en rolig pall med lösa pusselbokstäver. Den är lätt att bära med sig och passar i hemmets alla rum där någon behöver komma upp ett steg. Pallen är en både funktionell och pedagogisk. Den har blivit en mycket populär dopgåva. Men du behöver inte vara på jakt efter en doppresent för att vilja ha en pusselpall! Även för vuxna är pusselpallen en charmig och personlig present – det är bara fantasin som sätter gränser!

Pris: En pusselpall från Bonde of Sweden

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook och lämna sedan en kommentar nedan hur din pusselpall skulle se ut om du vann. Se olika förslag i deras galleri.

 

Tävlingen avslutas den 16/12 kl. 21.00 Lycka till!

98 kommentarer:

Jenny Sjöberg sa...

Åhhh, de här pallarna är ju så fina. Jättecharmig idé!

Vet inte vad jag helst vill ha men "Stå pall" blir ju lite fyndigt i sammanhanget. Vit pall svart text så att buskapet blir svart på vitt!

Jag har gillat.

jenjonsjoberg@hotmail.com

pernilla sa...

har delat! så här skulle min pall se ut : ben stjärnor, babyblå bokstäver, text skulle stå älskling, och 50 cm stor. :D

sundqvist91@hotmail.com

Ötjejen sa...

Hej! Har delat på FB!

På pallen skulle det stå "Stjärna" och vår minsting Nova skulle få den!!

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Martina sa...

Jag skulle vilja ha en svart pall med hjärtan på "benen" och min sons namn i rött!
Vi har inte "lyckats" döpa honom än så det får bli hans doppresent från oss!

Delat på faceb, såklart!

(martina snabela hotmail.com)

johanna med tyra och otto sa...

hej, jajajaja. äntligen en tävling om pusselpallen, älskar den verkligen.

Om jag skulle vinna skulle mina barn få en med syskon på, i röda boktsäver:)

har delat på fb: Johanna Norekvist

sweetjutta@hotmail.com¨

kram

Sofie sa...

Jag skulle önska en vit pall med röda bokstäver med texten "Kärlek" och pà pallbenen ett "hjärta"

Länkar pà min FB-logg: Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Hàller tummarna hàrt för denna kanonvinst <3

citcit.kuruyemis@gmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Delat - veronica bredland bråten

En vit pall med stjärnor på benen, texten gullunge på

veronica_134@hotmail.com

Lina sa...

Delat :)

På pallen hade det nog fått stå Älva, som är min dotterns namn.. i vit text tror jag :)

johanssonlina84@hotmail.com

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med!

Skulle vilja vinna en pall med stjärna på benen och svart text som det stod Evig Kärlek på! =)

*håller tummarna*

Elin Jonsson på Fb!

Barnboksbloggen sa...

Jag skulle vilja vinna en pall med min dotters namn på. Det skulle bli en perfekt present och något hon kan ha med sig hela livet. Hon heter Vilja.

Annelie sa...

Jag är med!

Har gillat och sedan delat de inlägget på facebook. Om vi vann skulle vi vilja ha en vit pall som de står Hanna på, med ljus lila text.

Vore hur kul som helst att få en sån fin pall till min lilla dotter. Så vi håller tummarna. :D

Annelie Bunne
annelie_nor@hotmail.com

Mina tankar, sa...

Delat på fb- Matilda Skoglösa
Vinner jag så skulle jag vilja ha en vit pall med hjärtan på benen och min dotters namn Svea i rosa.
Nu hoppas vi bara!

Mina tankar, sa...

Delat på fb- Matilda Skoglösa
Vinner jag så skulle jag vilja ha en vit pall med hjärtan på benen och min dotters namn Svea i rosa.
Nu hoppas vi bara!

Lili sa...

Delat tävlingen på min facebook med namn Lili Ying.
skull välj ett vit pall med stjärnor på benen,texten LOVE på.

mail he-jasmine@163.com

Mari sa...

har länkat på facebook, Mari Blom heter jag.
Om jag vann skulle sonen få pallen. och den skulle då vara med en bil och silvertext, och i texten skulle det stå Edwin.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Patience -18 & mor till Damien sa...

nej fy va coola! vi får absolut hålla tummarna här!

Har delat - patience palm prottengeier

& sen så skulle det nog stå... Jag kan inte bestämma mig mellan puss, prinsen & Damien, troligen hade det blivit puss


paaatypalm@hotmail.com

Cicci sa...

Önskar såååå en vinst! Har en till pojken, men vill ha en till nästa också! :D Den är så poppis till grabben nämligen! Han älskar sin "pang" som han säger. Den är med överallt i hela huset.

Har delat på FB.

ciszi@hotmail.com

Cicci sa...

Missade skriva hur den skulle se ut, men eftersom vi inte vet vad nr 2 kommer bli för kön eller vad den ska heta, så hade jag antingen sparat vinsten tills dess, eller valt att skriva gullunge, sötnos, älskling eller värdefull. Kanske Bardh (efternamn)

Tina sa...

Åh skulle så gärna vilja vinna en vit pall med svart text gullunge :-)

Mvh Martina Ljungmark
martinaljungmark@hotmail.com

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Åhh de där är ju så underbara, jag är jättegärna med och tävlar om en sån!

1. Jag skulle vilja ha en vit pall, med hjärta på benen och Älskling i silvrig text.

2. Jag har delat tävlingen på Facebook - Ingrid Sahlqvist.

Nu håller jag tummarna för en underbar julklapp till lillan!

Kram,Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

sandra sa...

gud vilken härlig tävling! det skulle va en vit pall med hjärta vid benen sen svart text Mirabell.

delat på fb

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Amanda sa...

Detta vore för mig den absolut bästa julklappen! Som jag trånar efter en sån här! ♥
Om jag vann skulle jag vilja ha en badrumspall med stjärnor ioch med blå bokstäver. Vore perfekt för Ludwig att kliva upp på vid toalettbesök, tandborstning osv. Och en FRÖJD för mammas ögon. ^^

Jag har delat! - Amanda Ydnäs

Nu hoppas jag på tur!
creyla@live.se

Linda sa...

Åh vilken toppen tävling jag hoppas på turen att vinna en svart pall som det står Älskling i rött till mina fyra älsklingar

Gillar och delar på FB ( Linda Granberg )

Kramar
Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Linn sa...

Min pall skulle vara svart med röd text på där det stod Fjäril! som en hyllning till min lilla syster som gick bort i våras!


Andersen.Linn@hotmail.se

Mia sa...

Klart att vi är med igen då! =)
Länkat: http://woodland.blogg.se/2011/december/luckoppning-idag.html#comment

Skulle jag få chansen att vinna så skulle det bli en med stjärnor på benen, mörklblå bokstäver och texten Busunge. En standard helt enkelt.
Eller så en egen design med Max&Leo som text.
De är väldans fina!

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag skulle vilja vinna en vit pall med rosa text , Nova :)

Har delat tävlingen på fb.

kattaaa@ymail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag har delat på facebook :) "Emelie Johansson"

Jag skulle vilja ha en svart pall med stjärnor i benen och MALTE som namn ovanpå. Skulle passa så fint i hans grå/silver/svart-vita rum :)

Håller tummarna!!! :)

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle jag välja en vit pall med stjärnor på sidorna och "Busungar" med röd text :)

Delar på facebook (Sofia Eriksson)

✫Familjen Bus✫ sa...

Tipsat på fb. sarina fredriksson

Min pall hade fått vara vit, ha texten "busiga" i textfärg nougat.
Stjärnor som hål på sidorna.

sarina.fredriksson@hotmail.com
kram kram

Elin sa...

Hej jag vill gärna vara med :)

har delat på FB (Elin Sand)

Jag skulle vilja ha en vit pall med texten "Älskling". Även bokstäverna skall vara vita!

kramar Elin
elin.sand@live.se

MyzaaN sa...

skulle vilja ha en hel svart pal med texten älskling i rött

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Åååhh såklart jag vill vara med :)

Delat på FB Petra johansson
http://www.facebook.com/MammaPetra

Har vi turen att vinna skulle den få vara vit med stjärnor på sidan och så skulle det stå trollen med babyblå text:)

Kramkram

johanna sa...

Om jag vann skulle jag skriva Liten på den. För det är just vad man är om man behöver en liten pall för att nå.
Ursöt.

Delar på face-johanna andersson

lilla angelyne sa...

Å, verkligen en tävling som skulle göra mig så glad att vinna!

Eftersom storasyster Eira har en egen skulle lillasyster givetvis få en egen. Vit, hjärtan på sidorna och texten DISA i rosa.

Delat på FB (Sandra Pousette).

mvh
S

Jonna Enkulls sa...

hej hej, jag har delat på facebook!

om jag vann så skulle jag vilja ha en pall med prins på benen och på pallen skulle de stå Max. jag skulle ge pallen till min son, som är helt underbar.

Carola Eriksson sa...

Jag skulle nog låta det stå Farmors Lovisa på den Eller lilltussan som jag kallar henne för.

den skulle vara Vit med texten i Rosa då det är hennes älsklingsfärg

Jeanette sa...

Skulle välja att skriva älskling på den ! Ljusblå pall med
Vit text !
Delat på fb :-)

Kramisar

qat sa...

Jag skulle välja en 50 cm pall och det skulle stå "3 hjärtan" eftersom jag har tre barn och...ja, det skulle vara helt enkelt underbart med en sån speciell pryl i sitt hem.

Har ialla fall delat/gillat tävlingen på Facebook (som ana lund). :)

Unknown sa...

Jag har delat på facebook Johanna Friman.

Om jag vann skulle jag vilja ha en svart pall med röd text, stjärnor som hål och texten "skitgris" eller "gobulle" har lite svårt att välja :D

/Johanna Friman
johanna.friman@gmail.com
tvabarnsmorsan.blogspot.com

Anna-Carin W sa...

Dom är bara så fina! Skulle bli så superduperglad om jag vann en åt min Stina :) Det skulle vara stjärnor på sidan, röd text och så skulle det såklart stå Stina på den. Jag ska hålla tummarna så hårt jag någonsin kan! Och delat på FB har jag såklart gjort.

annacarinw(at)telia.com

Anna-Carin W sa...

Kanske ska lämna mitt namn också... Anna-Carin Wikberg

Nina Bergquist sa...

Jag är med och tävlar.

Har önskat mig en sån här pall sen Theo föddes. Men nu är det ju två i huset, så dem skulle få dela pall. Dvs då skulle ja gärna välja denna: http://www.bondeofsweden.se/sv/fardiga-namnpallar-i-lager/48-alskling-rod-50cm-ben-hjarta.html

Passar både Theo och Freja. Den är så himlans fin. Å älsklingarna mina är dem absolut. <3

Delar på min fb (blogg och privata).

kram Nina (nina_bergquist@bergnet.se)

Nilma sa...

Jag har delat och om jag vann skulle jag vilja ha en ljusblå med namnet "Leo" och benen "Prins" :) Bokstäverna får gärna vara vita!

Håller tummarna!

nilmablogg@gmail.com

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :)

Länkar på fb Madelen Jansson.
http://www.facebook.com/jansson.madelen

Om vi vann skulle vi vilja vinna en Vit pall med prinskronorna på sidorna och så skulle det stå Prins i Silver. :)

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag skriva texten "HOME" på den underbart fina pallen.

Har delat tävlingen med bild och allt i min Facebook-logg, här:
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1416849716

Tänk vilken fin överraskning det skulle bli med en sån fin vinst strax före jul!

Varma design- och julhälsningar!
Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com

Anonym sa...

Sorry, glömde ange färg. Vit pall med svart (eller silvrig/guldig)text så budskapet blir svart på vitt!

Mvh
Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, min pall skulle vara vit med stjärna och texten skulle vara "Pallen" i rött.

mvh

Robine Mebius
volpino@live.se

Helena sa...

Helt underbara pallar. Om jag har turen på min sida blir det en vit pall med Rosa bokstäver med namnet Luna.

Trevlig Helg

Helena
h.antman@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

vit pall med röd text ÄLSKLING

delat på fb (anna hägg)

Fröken M sa...

ÅH, ännu en fantastisk tävling i fina Muppsans regi !! :)

Om jag vann skulle det givetvis stå Viggo på pallen ( gärna en vit med blå eller guldfärgad text ).
Vår lille kille har börjat intressera sig för vad vi pysslar med i köket, men når ju såklart inte upp. Därför brukar han sitta på diskbänken vilket jag inte alls gillare av rädsla för att han ska trilla ner. Med en egen pall kommer han lagom högt upp och kan vara delaktig i köket, så nu hoppas vi på massvis med tur !!

Har delat på Fb - michaela Johannesson

frokenmela@mail.com

Anonym sa...

Åh, jag vill självklart vara med även jag!
Så hoppas jag att en vit pall med Lily på och stjärnor på sidan ska förgylla vår dag!
Det skulle bli en underbar klapp till familjen den hela,
och vi skulle säkerligen många mysiga lässtunder på den dela!

gillar givetvis på facebook! Nu återstår det bara att hålla tummarna!

Kram
Anna M RAutila
mr22ga@hotmail.com

Under min himmel sa...

Vit 50 cm pall med Cassandra i svart!


Häls Elisa

nordelia@live.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Jag har lagt ut tävlingen på min face book via din face book, så nu kommer det nog fler tävlare i och med det fina priset.

Min dröm-pall skulle vilja vara vit med beige text där det antingen står kärlek för det tycker jag är det viktigaste vi människor har i livet.

Om kärlek fanns hade det inte funnits krig eller mobbing och annat.

Så mer Kärlek till folket!

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Syndare sa...

Jag tycker du ska ge priset till Jenny Sjöberg direkt!
Stå pall var ett riktigt suveränt förslag!
jag kan inte konkurrera med det!

Syndare sa...

Fast " meh, palla.. " är också rätt kul!

Anonym sa...

Oooohhhh, ilka fina!!
önskar de var mina!
Cristel skulle det stå,
på en vit, uppepå.
Den platsar i stugan på lande'
så där får den bo om jag vann de'!!

emelie sa...

skulle vilja vinna en vit med rosa text till lilltjejens rum =)

har delat på fb- Emelie Maria Johansson

emjo_83@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

vit pall
ben - bil
färg på text - babyblå
storlek 50cm
text - Elias

skulle bli en super fin present till barnrummet, håller tummarna! :)

caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

Lätt val! En 40:s vit pall med namnet Liv i grått. Och med stjärnor på sidorna! En julklapp till min lilla stjärna Liv som lyser klarast på jorden!

Kram Camilla

chedman@passagen.se

Jannicke sa...

Om jag vinner så hade jag valt ben med stjärnor på, storlek 50 cm, nougatfärgad text och namnet Mathilde. Givetvis hade pallen blivit en gåva till just Mathilde, min dotter.

care69 sa...

Jag gillar den svarta pallen "Älskling".

FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Saija KryptoNell sa...

Vilken fin pall! På min skulle det stå KÖK, benen skulle ha hjärtan och textfärgen skulle vara röd. Den skulle hjälpa mig att nå upp till de höga skåpen i köket så att jag slipper stå på en alltför hög barpall! :)

anki80 sa...

En vit pall med svart text där de stod * till rompa mi* som sonen skulle kunna ha att använda för att nå istället för att klättra på allt som finns =0)

♥ Sojka ♥ sa...

Åh vilken tävling! :)
Jag vill vinna en vit pall med hjärtan på sidorna och så ska det stå busunge i babyblå för att sonen är en riktig liten busunge så det skulle passa så bra till honom! :)
Sen är han i den åldern där han börjat med både pussel och att klättar och sätta sig så det skulle vara en rolig grej och jag kan se hans stolta leende när han får sitta på pallen! =D

Delar på facebook.
Ann-Sofie Sojka heter jag där och min email är ann_sofie_s@hotmail.se

Nu håller jag tummarna för en vinst innan jul! Vilken glädje det skulle bli! =D

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat på fb(Christina Kaakinen).
En vit pall med min sons namn.
stina38_@hotmail.com

Lilian sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha en 50cm pall med mörkblå text för ordet Busunge, med hjärtan på benen.

Anja Håkanson sa...

Har delat. (Anja Håkanson)
Min skulle nog vara vit med röda bokstäver! :) Superfint!

anjahakanson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med =)

1., Camilla Millah Öman
2. Jag skulle nog välja en med ordet: prinsessa

kram millah
millahoman@hotmail.com

sara sa...

Jag har delat på fb (Sara Lindgren)

Jag skulle vilja vinna en snygg pall till min son som fyller 2 år den 19:e december :)
Den skulle vara vit och så skulle det stå Milliam i röda bokstäver.

jenn sa...

Ohhh ja! Dessa pallar ;e verkligen super fina! Om jag har turen med mig vill jag ha denna till min lilla prins:
http://www.bondeofsweden.se/sv/standardpalla/57-prins-40-cm-babybla-med-krona.html

jenn2you@hotmail.com

Sanna sa...

Åh, jag är verkligen med och tävlar! Vet inte hur länge jag har drömt om en sådan pall.. min dotters pall skulle helt klart vara vit med rosa text där hennes namn Alva skulle stå, sedan skulle det vara prinsessa motiv på benen.


Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Stephanie sa...

Jag är gärna med. Har delat.

Kram Stephanie
stephanieronning@hotmail.com

Stephanie sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har delat.

Skulle jag vinna. Vill jag gärna ha en vit pall med svart text. Med texten " Kelly "... Som min dotter heter. Hon ska få eget rum efter nyår och den skulle passa så perfekt i hennes rum.

Kram Stephanie

sofie sa...

ja e me idag oxå=)

Susanne L G sa...

En vit pall med röd text "Busunge",
skulle vara så gulligt!
De är ju verkligen jättesöta pallarna!

gotland(at)speedmail.se

katja sa...

OM jag vann skulle jag vilja ha en vit pall med stjärna på benen.Och texten skulle vara Adam.
Sonen skulle få den i födelsedagspresent när han fyller år den 28:de december.

Han hjälper till i köket varje dag med matlagningen.Och han vill mer än gärna baka i stort sätt varje dag.Och vad är inte bättre än att ha en egen pall att stå på när han ska hjälpa till? Så slipper han släpa på sin klumpiga tripptrapp stol stackaren.

Har självklart delat på facebook.

JoHaNNa sa...

delat på fb som nr. 41: johanna hellberg

min skulle se ha texten kök på :)
för att den skulle få stå i vårt kök och så när mina gudbarn kommer hit och hälsar på så skulle dom få leka med den hur mkt dom vill :D
benet skulle ha en stjärna och texten skulle få vara svart

Emilia sa...

Jag har delat :)

Om jag vann skulle jag vilja ha en vit pall med texten älskling i röd färg. Skulle såklart ge den till min älskade brorsdotter som betyder allt!

Helene sa...

Jag är med och tävlar! :)

Min pall skulle vara vit med svart text där det skulle stå Zackarias. Så den skulle vara till min son! <3

Gillar inlägget med Helene Wiklund på fb.

helenewiklund@hotmail.com

Carola L sa...

Gillar och har delat på FB (Carola Lind)

Skulle vilja ha en med God Jul på!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/december/pusselpall.html


carola(at)officefixarna.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med och tävlar om en svart pall med stjärnor på benen och med "rock star" i röd text på. Denna pall skulle främst få vara i köket så barnen slipper stå på en stol när de hjälper till. Och vi vuxna skulle behöva en pall för att nå högst upp på hyllorna...:)
Jag har delat på fb.
rockbarnettavlar@hotmail.com

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

är så klart med, denna pall skulle passa perfekt i flickornas rum. jag skulel välja en vit med texten prinsessa i babyrosa :)

hoppas hoppas att vi vinsten får, skulle vara perfekt extra julklapp för barnen.

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med och tävlar, älskar de där pallarna och har hoppats på vinst i många tävlingar.

Vill ha en pall som det står Melvin på. Ben med stjärnor och silvertext, 50cm pall.

Har delat på FB och taggat dig , jag heter Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Pia Li sa...

Hejsan!

Har delat på FB! (Pia Li)
Gillar redan Bonde of Sweden!

Om turen skulle vara med mig, då skulle vårt ÄLSKADE barnbarn få den!
Hon är Solen och HJÄRTAT i vårt liv!

Om turen skulle vara med mig och min make, så önskar vi en pall med Hjärtan och med texten BAOBEI.

"BAOBEI" betyder "ÖGONSTEN" på kinesiska (Kantonesiska), maken kommer från Hong Kong.

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går! Så kanske pallen av tomten hon i julklapp får!

Kram
Pia

Milliez - blivande fyrbarnsmamma sa...

Vilken fantastisk tävling!
Jag är med och har delat på min Facbook. (Camilla Samuelsson)

Angelica sa...

I just looove this pallar :D

Självklart delar jag på facebook.

Min pall skulle vara vit med vitabokstäver där namnet Casper finns med. Caspe rär vårt underverk och vi älskar han mer än något annat <3

Anna Krentzel sa...

Självklart delar jag på fb!
min pall skulle vara vit med benen bilar och texten TROY i silver...

Anna Krentzel

anna.krentzel@gmail.com

Linda sa...

det ska stå BUS och där får busungen/ungar sitta och vila en stund =)

Liza Engström sa...

Hej!
Jag vill vara med. Om jag vinner skulle vilja ha en vit pall 50 cm, med bokstäver i silver och hjärtan på benen.

Delar på FB (Liza Engström)

engstrom-jonsson89@hotmail.com

Anette Jonsson sa...

Weee vilken fin pall, ohh den skulle jag vilja ge till min syster.

Pallen skulle vara vit stomme med svarta bokstäver, där det ska stå Syster. På benen skulle jag vilja ha en utstansning av måne på vardera ben. (Om inte det går så ta stjärna)

Vore himla fint att ge henne pallen då hon läser till "sjuk-syster" och hon är min enda syster som jag värdesätter otroligt mycke.


Kram Anette Jonsson
hockeytossan@hotmail.com

Delar luckan på fb.

Johanna sa...

Åh vill så gärna vinna, älskar dom pallarna. Har delat, Johanna Eriksson.

Min pall skulle ha prins på benen, stå Love i och vara vit med röd text, tror jag. :P

//Johanna
johanna.eriksson87@hotmail.com

Andrea sa...

Jag vill såklart vara med, att få ge en prinspall till lillprins bus skulle vara jätteroligt, han har ingen egen pall på rummet än som storasyster och att integrera lek med en praktisk möbel är en toppenidé. Jag skulle vilja ha en vit pall med ljusblå bokstäver och prinsmönstet i foten, det skulle stå Lillprins.

Jag delar tävlingen på Facebook, Andrea Sandell Svensson heter jag där. Jag håller tummarna för att lillprinsen får en jättefin julklapp!

Hälsningar Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Johanna Kenas sa...

Såå sugen på denna vinst!

Jag skulle välja en vit pall med stjärnor på benen och texten Gullunge i rött.

Delar och gillar!

erika sa...

Om jag vann skulle det så Erikas pall på den. Den skulle stå i köket så jag skulle nå i de högsta skåpen. Sambon har så roligt åt mig att jag inte når. Han når allt

Cilla sa...

Jag har delat den här luckan på Facebook och skulle sååå gärna vilja vinna en vit pall med en prinsesskrona på pallens ben och text i silver!

linda - en vimsig mamma sa...

har delat tävlingen på facebook!
vi skulle vilja vinna en vit pall med ordet KÄRLEK med svarttext =)

Madde sa...

Har delat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen!

madeli@hotmail.se

Skulle vilja ha en vit pall med rosa bokstäver som det skulle stå Melina på!

Perfekt underbar sak som skulle få hänga med Melina hela hennes liv:)

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med! :)

1. Delat på Facebook; https://www.facebook.com/SandraLi87

2. Vinner jag önskar jag att min pall blir vit med stjärnor på sidorna och med rosa bokstäver i min dotterns namn Molly :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos