Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 december 2011

STRÖMAVBROTT


Jag passar på att faktiskt vara ledig och njuta av julen med familjen - dessutom så har vi drabbats av strömavbrott och det är andra dygnet som vi är helt utan el och vatten. Är över dagen hos min mamma och äter mat och hämtar vatten. Så jag har ingen möjlighet att dra vinnare i tävlingar för tillfället så ni får hålla er ett par dagar - efter nyår kommer det att bli ett stort vinstregn!! Håll tummarna att just du vinner ;-)


God fortsättning till er alla!!


bloglovin

5 kommentarer:

Mia sa...

Igår kväll fick mamma och pappa tillbaka elen.
Jag hoppas ni också fick er då.
Inte roligt att vara strömlös. =(
Vi hade "bara" 12 timmar vi.

Kina sa...

Strömavbrott kan faktiskt vara lite mysigt ibland... levande ljust och sånt :)

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡ sa...

Men va jobbigt att va utan el och vatten så jäkla länge, skulle jag aldrig orka!

Linn sa...

Var gärna med & tävla om ett armband av Snö Of Sweden på min blogg!

Direktlänk -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2246428

Fröken M sa...

Jag håller tummarna stenhårt för att någon av godbitarna i julkalendern hamnar hos just mig :)
God fortsättning !! kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos