Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 december 2011

FARTFYLLD HELG

Den här helgen lär bara svissja förbi så ikväll ska jag ta det riktigt lugnt vill jag lova. Blev ju tvungen att kliva upp vid fyra inatt för att rasta Leeloo *gaaahhh* och sen kunde jag inte somna om.

Imorgon är det simskola på morgonen, lär bara bli med Amanda igen eftersom Alvin har sin krupp fortfarande. Det låter så himla illa om honom, väser och svårt att andas konstant Ledsen 

Efter simskolan ska vi och titta på Tilde´s gymnastikuppvisning (barnens kusin) och efter det ska vi alla hem till oss (eller svägerskan) för då ska vi bjuda på smörgåstårta och vi ska uppvakta Älskling i förskott på hans 35års dag. Svärfar och Sussie är här i helgen så då passar vi på att fira ett par dagar innan. Ja, nu kom jag på det oxå – blir inge lugnt ikväll. Jag måste ju förbereda två stycken smörgåstårtor *bläää*.

Sen på söndagen så är det uppvisning nummer 2 för Tilde och efter det så kommer Svärmor till oss på middag och hon med ska uppvakta Älskling. Så nog vet jag vad jag gör i helgen Ler med tungan ute

 

Vad har ni för helgplaner?

3 kommentarer:

Mia sa...

Det låter som din helg blir betydligt roligare än min.
Jag ska kampera med matteboken i helgen. =/

Mother&daughter TÄVLING! sa...

TÄVLING i bloggen - var med du också! Vinnaren meddelas imorgon 2:a advent.

♥ Sojka ♥ sa...

Fy vad jobbigt! :( Hoppas kruppen blir bättre snart!

Isak har någon slags hosta och ska ringa på måndag för den vill aldrig gå över. Säkert varat i 3 veckor nu så jag borde nog kolla upp det men det är mest på nätterna han vaknar av hostan.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos