Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 december 2011

JULKALENDERN 2011–LUCKA 15

julkalendern_15_namnband

I dagens lucka ligger Namnband.se igen som sponsor!

 

Pris: Tre stycken vinnare av Namnband.se´s kombietiketter.

Namnbands kombietiketter är namnlappar som kan antingen användas som märkning i kläderna eller för att märka andra saker såsom kälken, leksaker eller muggar. När man märker kläder strykes etiketten på kläderna och när man märker övriga saker så klistrar man på namnlappen som ett klistermärke. Två praktiska produkter i en!

GARANTI! Namnband garanterar att kombilappen inte lossnar i vare sig tvättmaskin eller diskmaskin - 10 års färggaranti!

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, gilla Namnband.se på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.

 

Tävlingen avslutas den 22/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

 

OBS – om ni köper kombietiketter under tiden tävlingen pågår och sen lyckas bli en av vinnarna – då krediteras fakturan såklart.

NAMNBAND_vit

32 kommentarer:

johanna med tyra och otto sa...

Jag har delat på fb: johanna Norekvist.

Är med och tävlar:)
Skulle verkligen behövas för så sent som igår tog en annan flicka min dotters skor:P

sweetjutta@hotmail.com

Fröken M sa...

Åh vilken bra vinst för finns det något tråkigare än att försöka skriva i barnens kläder med klumpiga pennor !?

Jag delar på fb - michaela Johannesson :)

Johanna Kenas sa...

Toppentävlinh, vilken bra julkalender du har!

Håller tummarna.

Veronica sa...

Vilken bra tävling. Min lille pojk börjar dagis nu i jan och detta skulle vara toppen att vinna så inga kläder försvinner =)
Har detlat och gillat på facebook. Veronica Vicke Jacobsson

Esmeralda sa...

Jag är med! :D

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla och gillar och delar på fb ( Linda Granberg )

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Elin J sa...

Klart man är med!

Har gillat Namnband och delat inlägget!

*håller tummarna*

KRAM

Barnboksbloggen sa...

Så smart det låter. Jag är less på alla etiketter som ska sys fast, etiketter som lossnar och etiketter vars färg försvinner i tvätten.

Vår dotter går på ett litet dagis med bara 17 barn på hela dagiset (uppdelat på två grupper). Ändå försvinner saker hela tiden. Jag är mån om att köpa kläder av bra kvalitet till henne, helst ekologiska, och de är oftast dyra. Därför känns det surt när hon hinner ha dem ett par dagar och sen är de borta. Etiketter underlättar onekligen att hon får ha sakerna kvar, men det hjälper ju inte ifall etiketterna ramlar av hela tiden. Så jag hoppas verkligen jag har turen med mig denna gång.

Ötjejen sa...

Vill gärna vara med!

Har delat och gillat - Sandra Skoog

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Barnboksbloggen sa...

Glömde säga att jag både har gillat och delat på FB (Carola Lindström)

Lili sa...

Jag är med.
redan gillat dem på fb och delat tävlingen med namn Lili Ying.
Hoppas!

mail:he-jasmine@163.com

Linda L sa...

Grymt smarta! Ska jag tipsa om på dagis. Jag vill vinna :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Jag är med och har gjort ovanstående :)
sarina.fredriksson@hotmail.com

kram kram

Mari sa...

har delat på facebook till mina vänner. även så gillade jag redan. mitt namn är Mari Blom.

dessa lappar verkar otroligt praktiska. bra att märka kläder som används på dagis så de förhoppningsvis inte tappas bort.

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är med! :) Har gillat på facebook och delat "Emelie Johansson"

Vilken grym grej detta skulle vara och vinna då sonen börjar på dagis i vår :)

Kram emelie
x_emelie@hotmail.com!

Helena sa...

Toppen tävling!!
Jag är så dålig på att märka mina barnskläder så dessa kommer att komma väl till användning :)

Delat och gillat.
Take Care
/ Helena
h.antman@hotmail.com

Cissi sa...

Det här vill jag ju inte missa!

FB: Cecilia Tavlar

Susanne L G sa...

Nu har jag gillat o delat, så hoppas på tur!

gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Jag vill självklart testa lyckan även idag och gillar och delar på fb under anna m rautila!
nu återstår det bara att hålla tummarna och det gör jag hårt :)

ha det bra så länge!

Kramar anna m rautila
mr22ga@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Gillar redan på fb
Har även tipsat på fb - Veronica Bredland Bråten

veronica_134@hotmail.com

care69 sa...

Jag är med!

Har tipsat på FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Jannicke sa...

Jag vill vara med i tävlingen.
Har gillat och delat på Facebook - Jannicke Nyqvist.

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, delat & gillat :)

Under min himmel sa...

Hej!

Delat och gillat - nu är det bara att hoppas! ;)

Häls Elisa

GO sa...

Gillade redan på fejjan, delar tävlingen o hoppas på vinst! Med barn på dagis så behöööövs namnband!

ghoosthouse sa...

Gillat och delat på fb
Carina Caspersen

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, har gillat och delat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar om namn band.

anette meg carlsson

nettan.klar@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Gillar på FB, Anna Karlsson

Har även delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/namnband-2212.html

samt på min FB profil (Anna Karlsson), taggade dig som privatperson

blogg@annakarlsson.se

Helene sa...

Jag är med!

Gillar på fb, Helene Wiklund
Har gillat inlägget så det syns på min fb, Helene Wiklund

helenewiklund@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar, har gillat och delat på facebook. Annika Nilsson Pettersson heter jag där.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

jenn sa...

klart att jag 'e med! har gillat och delat pa Fb med namnet barbados jenn!

jenn2you@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos