Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 december 2011

SKOR TILL NYÅRSFESTEN

Sugen på att klicka hem ett par nya pumps till nyårsfesten – jag som lite av en rockertjej så diggar jag lite tuffare klackeskor Blinkar Gärna döskallar, nitar och leopardmönstrat. Tänk om man hade en riktigt stor garderob och man kunde ha en hel bara för skor – det hade varit drömmen! Jag äger liiite för många skor kanske men det beror på vad man jämför med, eller hur?

Ingen har väl missat att ni kan vinna ett presentkort värde 450kr hos min favorit skobutik Spartoo.se i min julkalender? Tävlingen avslutas nu ikväll så skynda va med du oxå, här hittar du tävlingen.

1 kommentarer:

Mia sa...

Åh, skorna från Iron FIst är så jävla snygga!
Synd bara att en annan inte klarar av klackar! =(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos