Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 11

julkalendern_11_wigglekart

I dagens lucka ligger det en Wigglekart - trampbilen som övervinner fysikens lagar. Den är unik i det att man vrider på ratten för att ta sig framåt, snarare än att trampa med benen. Endast en liten kraft från föraren krävs, sen sköter naturkrafterna resten. Wigglekart rör sig framåt med hjälp av friktion, centrifugalkraft och inre energi. Lämplig för barn mellan 3-7 år , men även yngre klarar det oftast bra, och bli inte förvånad om du som vuxen tycker det är lika kul.

 

Pris: En valfri häftig Wigglekart

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook och svara sen på frågan i en kommentar nedan:

Vilken färg är det på tjejens Wigglekart i filmen man kan se på deras hemsida?

Extra lottchans: Gilla Wigglekart på facebook (gilla under filmklippet)

 

Tävlingen avslutas den 16/12 kl. 21.00

 

OBS – kommentarerna publiceras efter tävlingens slut så ingen kan fuska.

Nu är kommentarerna publicerade – men över hälften syns inte?!? Misströsta inte, jag har sparat alla i ett dokument så jag har inte missat någon.

107 kommentarer:

Amanda sa...

Jag vill vara med! Har delat och gillat på facebook - Amanda Ydnäs.

Tjejens wigglekart är röd!

Nu håller jag all tummar och tår jag har att mina pojkar ska få vinna en alldeles egen wigglekart!
creyla@live.se

maria sa...

har delat på face: maria thorsén

gillar deras på face och tjejens bil är röd

Linda w L2K sa...

Har delat på fb, Linda Wahlström.

Tjejen har en röd wigglekart!

Gillar på fb också.

Hoppas på att vinna denna, vore den perfekta julklappen till mina fyra barn!

johanna med tyra och otto sa...

Åhhh ännu en häftig tävling:)

Jag har delat på fb : johanna norekvist

den är röda tjejernas wigglekart:)

har även gillat på fb:)

hoppas hoppas

✫Familjen Bus✫ sa...

Har tipsat på fb, sarina f.
Tjejens wigglekart är rööööd! :)


Gillar även dem på fb.

sarina.fredriksson@hotmail.com
kram kram

Lotta m åtta sa...

Jag är med!

Tjejens bil är Röd!
Jag har delat och tar även en extralott då jag gillat Wigglekart på fejjan, Lotta Sundin

lottasundin6@hotmail.com

Lina sa...

Detlat & gillat.

Flicka kör en röd Wigglekart !

Detta hade vart en perfekt present till min dotter som fyller i februari :)

johanssonlina84@hotmail.com

Nina Bergquist sa...

Jag är med och tävlar! Skulle bli sjukt glad om jag vann en grön till Theo.

Theo önskar sig en wigglekart, som han kan köra i all sin fart
Genom lägenheten han ska vingla å köra
Så fort han har lärt sig hur man ska göra
Att vrida på ratt, han kommer få fnatt
Ja en glad liten storebror önskar att få finna
Ett stort paket på julaftonstimma

=)

svaret på din fråga är RÖD.
Delar på fb
och gillar deras sida sen tidigare på fb.

kram Nina
(www.deliciously.se)

Elin J sa...

Hej Hej skulle vilja vara med och tävla!

Skulle verkligen vilja vinna en Gul wigglekart till barnen!

Svar: Hon kör en RÖD wigglekart!

Har gillat wigglekart på FB (elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

sandra sa...

har delat och gillat på fb namn sandra leiononen.färgen på hennes är röd :)

hoppas jag vinner, vet inte hur många gånger jag tävlat om en sånhär :)

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.ocm

care69 sa...

Jag är gärna med!
Svar: Röd

FB: C Care Regn

care69(at)live.se

Sofie sa...

1. Delar tävlingen pà FB - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Svar: Tjejen kör en röd Wigglekart


2. Gillar redan pà FB - Sofie Lindholm

Kram
citcit.kuruyemis@gmail.com

Griffelfot sa...

Gillar på FB (Caroline Lellky), har delat på FB o tjejens wigglekart är röd.

Nu håller jag tummarna för en wigglekart skulle sonen älska

Anonym sa...

3 lotter. FB - Emma Törnvall
svar: Röd.

emma_ tornvall@hotmail.com

Caroline Nilsson sa...

Åh, en lila wiggelkart skulle passa så bra hemma hos oss så därför är jag självklart med och tävlar

Har delat på facebook till: Anna Sundelin, Alexandra Bryneholt, Anna-Carin Eriksson och Annika Andersson

Och Flickans Wigglekart är: Röd :)

Hoppas!

Petra sa...

Gillar Wigglecart på fb
Delar på fb - Petra Vargöga

Svar: flickan har en röd wigglecart

Håller tummarna åt Vincent ;-D

Angelica sa...

*Tjejens wigglekart är röd :D

*Gillar wigglekart på facebook sedan tidigare =)

*Jag hoppas på att få inviga denna innan sonen får den i julklapp <3

Ha en fortsatt bra söndag hjärtat!

Unknown sa...

hon kör en röd wigglekart :)

Jag gillar på fb :)

å delar på fb. :)

Jonna Nilsson Enkulls sa...

hej hej, rolig tävling! Färgen på wigglecarten som lilltjejen körde var röd. Jag har delat på facebook. hoppas att jag vinner denna till min son!

Anonym sa...

Jag är självklart med ch tar en extra lottchans också då jag gillar på fb!

Rätt svar är: Röd!

Hoppas på tur och delar givetvis med mig av tävlingen på fb! Nu hoppas jag att en fin Wigglekart hittar hem till mig eller någon av mina tipsade vänner!

Kram så länge!

Anna M Rautila
Mr22ga@hotmail.com

Marie sa...

Perfekt tävlig för oss att vara med i! Isak skulle älska den! Jag har delat och gillat, allt för att öka våra vinstchanser. ;-)

Kram Marie

Marie sa...

Ooops! Glömde skriva att tjejens Wigglekart är röd i reklamfilmen... ;-)
Kram Marie

Carola L sa...

Svar: Röd

Delat på FB (Carola Lind)

Gillar på FB (Carola Lind)

carola(at)officefixarna.com

Susanne L G sa...

Den är röd!

Gillar på FB och gillat luckan!

gotland(at)speedmail.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Åh vad jag hoppas att de är min tur att vinna en sån här...=)

Hoppas vinna en röd =)

Flickans är röd i klippet...

2 gillar redan på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Pernilla sa...

Hej

Flickan kör en röd Wigglekart.
Har gillat de på Facebook med.

Trevlig tre advent till dig

Ötjejen sa...

Vill vara med!!!
Har delat tävlingen på FB!
Gillar redan Wigglekart - Sandra Skoog
Svar på frågan: Tjejen kör en RÖD Wigglekart!!

Snälla, Madde, nu är det min (Fannys) tur att vinna!
Ha en bra dag vännen!!

Kram!
Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

KroonLundin sa...

1.Delat på facebook med namn Caroline Kroon.
2.Tjejen rattar runt på en röd wigglekart.
3.Gillar redan på facebook med namn Caroline Kroon.

jeanette sa...

Gillat och delat :-)
Den är röd i filmklippet !

Vore super att vinna en sån här häftig och rolig
Wigglecart !

Kramisar

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Delat på FB: "Emelie Johansson"
https://www.facebook.com/profile.php?id=792367490

Svar: Den är röd!

Gillar sedan tidigare "Emelie Johansson"

Håller verkligen tummarna!
Må det vara min underbara tur att vinna en wigglekart denna gång :-)

Kram emelie
x_emelie@hotmail.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar.

Har delat tävlingen på FB- Katta Markowska

SVAR: Flickan kör en röd.

Gillar Wiggelkart.

kattaaa@ymail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
delat tävlingen på min facebook med namn Lili Ying.

svar:färg är röd.

2.redan gillat Wigglekart på facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Nilma sa...

Jag har delat på Facebook och svaret på frågan är röd.

Jag tar en extra lottchans och gillar dem på Facebook under namnet Malin Holm.

nilmablogg@gmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med!
Gillat wigglekart på fb ("hannah jansson") samt delat tävlingen där såklart :)
Tjejen kör en röd wigglekart i filmen.
rockbarnettavlar@hotmail.com

Sara Eurenius sa...

Hej åh tävlar här med så min son ska ha chansen att få en sånnhär underbar Wiggle Kart.

Lott 1. de är en röd Wiggle Kart hon kör i klippet.



Lott 2. Har gillat på FB underr filmklippet sen läänge tillbaks :-D


Delar även tävlingen på FB så mina vänner har chansen att vinna!

cissi sa...

den är röd juh :)

marielle sa...

Den är röd :) vore den perfekta julklappen till min lilla son då jag som ensam mamma inte direkt har råd med något så fint... hoppas och håller alla fingrar och tår...

Anonym sa...

Jag tycker det ser ut som om tjejens wigglekart är röd;)
Verkar ju vrålhäftig.Min systerdotter på 5 år skulle nog bli själaglad för en sådan i julklapp:)
//Lotte

Fröken M sa...

Ännu en helt fantastisk lucka !! Jiiises va du har slitit inför den här julkalendern och jag skulle nog säga att du har bloggvärldens BÄSTA julkalender i år :)

Flickan kör en RÖD wigglekart och jag har även gillat på fb - Michaela Johannesson

Nu håller jag tummar och tår
för att tomten kommer med ett "vrålåk" i år...

Frokenmela@mail.com

Matilda Hägg sa...

Den är röd :-)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Hej Madeleine!

Jag är med och tävlar. Kommer strax dela på Facebook och tagga dig privat. (Anna Karlsson heter jag där)

Svaret på frågan är röd

Har även delat i min blogg

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/wigglekart-1612.html

blogg@annakarlsson.se

Dom kallar henne Tess sa...

Åh en sån här måste jag bara vinna till mina barn! (så att jag och mannen min kan låna den, för d där ser sjukt roligt ut)!
Färgen på Wiggelcaren i filmen är röd.
Jag har gillat och delat på Facebook! =)

Anna me_anna@spray.se sa...

jag vill vara med!

röd :)

Julia julia.r@comhem.se sa...

Kul tävling, såklart mina kids vill ha en Wigglekart :)

Jag kan av någon anledning inte se klippet, har testat med olika webbläsare men får bara en grön bild.

Dock ser jag en bild innan man klickar på play och där ser det ut som att den är röd, så jag chansar på det :)

Har delat på facebook och gillar Wigglekart på fb.

Kram

Mari sa...

har delat tävling på min facebook. alltså länkat härifrån till min logg.

tjejen i filmen kör en röd wigglekart.

Jag har gillat på facebook, Mari Blom, för en extra lottchans.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

katja sa...

Åh ännu en underbar tävling om en wigglekart.Vet inte hur många jag varit med i nu,men har aldrig någon tur.Men nu kanske?

Har självklart delat på facebook och svaret på frågan är : Flickan i klippet kör en röd wigglekart.

Och självklart har jag gillat wigglekart på fb.Heter Katja Nybacka

Pia Li sa...

Hejsan!

Testar min tur ännu en gång!

Tjejens Wigglekart är röd, på filmen!

Delat på FB! (Pia Li)
Gillar gör jag redan på FB! (Pia Li)

Den som förhoppningvis ska få den är SOLEN och HJÄRTAT i mitt liv. Mitt ÄLSKADE BARNBARN!
När jag är tillsammans med henne, då glömmer jag för en stund min ständiga ihållande smärta.

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så kanske en Wigglekart av tomten hon får!

Kram Pia

Anonym sa...

Hejsan
Wigglekart som den lilla flickan kör på filmen är röd. Hela lilla stora familjen hoppas nu på tur!! ;)
Har även gillat Wiggelkart på facebook!
//Linda Söderqvist, Stöde

Patience -18 & mor till Damien sa...

Jag har delat & gillat under namnet Patience palm prottengeier & wiggen som hon kör är röd :)

veronica sa...

jag vill jätte gärna vaa med..

jag har delat på facebook (veronica hedlund)
www.facebook.se/inka1982

svar på frågan. tjejen kör en röd

veronicahedlund@hotmail.se

Pernilla sa...

Har delat och gillar Wigglekart på Fb. Flickan kör en röd Wigglekart.

Pernilla sa...

Har delat och gillar Wigglekart på Fb. Flickan kör en röd Wigglekart.

Pernilla sa...

gillar wigglekart på fb och har delat tävlingen. Flickan kör på en röd Wigglekart. Pernilla Henningson

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :D

Delar på fb, Madelen Jansson.

Tjejens Wigglekart är röd.

Gillar redan Wigglekart på facebook under bilden. Madelen Jansson.

Här hemma skulle vi vilja vinna en blå. :D

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Röd är den flickan åker på.Hoppas jag gjort rätt.

Mvh Margareta
margalm@spray.se

Christina sa...

Tjejen kör en röd wigglekart i filmklippet!

Har gillat wigglekart på FB och även delat tävlingen på FB!
(Christina Kärrström)

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat tävlingen på fb(Christina Kaakinen)
Flickan i filmen har en röd Wigglekart.
Gillat även Wigglekart på fb för ytterligare en chans.
stina38_@hotmail.com

Martina sa...

Har nu delat denna tävling på FB! (facebook.com/martinastolt)

Tjejen kör en röd Wigglekart.

Jag gillar Wigglekarten på Facebook sedan länge.

Anna-Carin W sa...

Ojojoj, vilken drömvinst för barnen! Jag har delat på FB (A-C Wikberg). Tjejen i klippet kör en röd Wigglekart och jag gillar redan Wigglekart på FB :)

annacarinw(at)telia.com

Lilian sa...

Svar: röd
gillat på fb: lilian levin

Lilian sa...

självklart delade jag också tävlingen på fb! :)

Rigmor Holmquist sa...

Jag tävlar om en wigglekart till mitt barnbarn. Han önskar sig en grön fin en. Han skulle tycka att den var super rolig.

svar: Den är röd

Jag har gillat wigglekart på facebook.

Med vänlig hälsning
Rigmor Holmquist

riggan51@live.se

Linda sa...

Åh va jag hoppas på turen att vinna en wigglekart till mina fyra busungar. Jag gillar och delar tävlingen på FB ( Linda Granberg )

Svaret är Röd

Gillar wigglekart på FB ( Linda Granberg)

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anna Krentzel sa...

Hennes Wigglekart är RÖD...

Gillar på FB (Anna Krentzel) och har delat detta på fb med

Julclaude - Nudity is not a crime! sa...

Jag är med och tävlar!
Tjejens Wigglekart i filmen är röd. Har gillat både tävlingen och Wigglekart på facebook. ^^

mia sa...

flickan åker på en RÖD wigglekart!

jag har delat tävlingen på min facebook (mia laursen)
och jag har gillat wigglekart på facebook

Annelie sa...

Har gillat och sedan delat de inlägget på facebook.

Svar: Röd wigglekart.

Extra: Jag gillar dom sedan tidigare. Annelie Bunne

Håller tummar och tår, att denna wigglekart blir vår! :D

annelie_nor@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Delat tävlingen på fb. Tjejens är röd.

EXTRA: Har gillat, Johanna Östblom

johannavictoria_@hotmail.com

Patric sa...

Tjejen kör en röd wiggelkart.

Jag har delat tävlingen på min facebook , samt att jag gillar wiggelkart - Patric Bergkvist

info@patricbergkvist.se

Anonym sa...

Jag har tävlat massor om wigglekart för jag skulle vilja lillgrabben vann en sån i julklapp för det ser så roligt ut. Jag delar tävlingen i min face book för jag brukar få upp dina inlägg på min face book så jag hoppas och tror att det beror på att jag prenumererar.

anette meg carlsson

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Nu glömde jag att skriva att wigglekart är röd som är på filmen.Jag har också gillat Wigglekart på faebook- anette meg carlsson.

Hoppas på turen nu ;)

nettan.klar@gmail.com

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Sv tjejens wigglekart är röd.
Jag gillar redan wigglekart på fb. Jag delar på bf med;)

Anette Jonsson sa...

Weee vilken härlig lucka, klart vi vill vara med.
Tjejen åker på en röd Wigglekart!!

Jag gillar och delade på fb.

Kram Anette Jonsson.

hockeytossan@hotmail.com

Helena sa...

WOW, vilken grej. Den skulle ju min 4 åring totalälska. Vore ju roligt om hon kunde vinna en så hon slipper åka omkring på lillasysters bobbycar :)

Har delat samt gillar Wigglekart på fejjan.

Kram Helena
h.antman@hotmail.com

Jannicke sa...

Flickan kör en röd Wigglekart.

Har gillat Wigglekart på Facebook - Jannicke Nyqvist.

Milla sa...

Tjejens Wigglekart är röd :)
Gillar sen tidigare på fb, och har delat inlägget :)

Håller tummarna!

Unknown sa...

Har delat inlägget på Facebook och svaret på frågan är RÖD!

Har även gillat Wigglekart på Facebook för en extra lottchans!

Mvh. Johanna Friman
johanna.friman@gmail.com
tvabarnsmorsan.blogspot.com

zasata sa...

jag gillar och delar, och hoppas på att få ge bort en sådan hör fin i julklapp. tjejens är röd. :)

aå två lotter

http://facebook.com/jenny.schonemann sa...

Den är röd (och alldeles otroligt snygg)!

Åsa sa...

Min lilla son, 3 år är galen i fordon och allt med hjul sedan han var riktigt riktigtliten. sStora och små maskiner, ratta och styra! Tänk vilken fantastisk julyra han skulle få känna om vi vann denna klapp, det kan jag klart med all säkerhet bedyra!

Svaret på frågan är Röd

asa.ullstrom@gmail.com

Sara - mamma till Hugo sa...

Tjejens wigglekart är röd. Har delat på facebook och gillar såklart också.

Nu håller jag tummarna för att en fin wigglekart snart står här hemma hos oss :)

Sara Ottosson
s_ottosson@hotmail.com
borderkillarna.blogspot.com

Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar om en av dessa supercoola wigglecart.
Flickan i filmen har en röd "bil.
Jag har både gillat dem på facebook och delat den där.

Linda D sa...

Den är röd :-)
Å hoppas på vinst, perfekt till vår son

Projektetthem sa...

Tjejens wigglekart är röd.

Malin Frank sa...

Färgen RÖD

Syndare sa...

Jag gillar redan wigglekart på fb.

Färgen röd.

Har delat på min facebook.

Lisa Magnusson C på fb

Mickan- mamma till Noel och Levi sa...

Åh en tävling som jag verkligen skulle vilja vinna!!!

Flickan har en röd wigglekart i filmen.
Jag har delat tävlingen på min facebooksida. Mikaela Rosén heter jag där.

Jag gillar även wigglekart på facebook.

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, har delat på FB (Sanna Kaakinen). Tjejen kör en röd wigglekart i videon på hemsidan.

Extra vinstchans: Har gillat Wigglekart på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med=)

1. Röd
2. Delat
3. Gillat "Camilla Millah Öman"

Hoppas på tur.. Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Stephanie sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har delat på min facebook :)

Svar: Flickan kör en röd wigglekart i videon.

/ Stephanie

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

delat här http://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

svar röd

caroliinea@hotmail.com

Emilia - 16 och blivande mamma. sa...

Har delat!
Flickan kör en röd!

Gillar med namnet Emilia Lindbom.

ENDENISE sa...

Har delat på facebook.
Namn: Denise Högström

Tjejens wigglekart är RÖÖÖD :)

Jag har gillat på facebook, blev nummer 971.

Helene sa...

Hej jag är med och tävlar! :)

1. Har delat på min fb, Helene Wiklund. Flickan kör en röd wigglekart!

2. Gillar wigglekart sedan tidigare på fb, Helene Wiklund

helenewiklund@hotmail.com

Pernilla Nilsson sa...

Har gillat och delat på FB.
Tjejens Wigglekart är röd :)

Johanna Kenas sa...

Tjejens Wigglekart är RÖD. Håller tummarna och gillar förstås Wigglekart på Facebook också!

jenn sa...

Ohhhh jaaaaa! Min lilla prins skulle bli overlycklig om han fick en sådan!
Svaret= rod!
och självklart har jag delat och gillat på Fb med namnet Barbados jenn!


jenn2you@hotmail.com

Sofie sa...

Henness wigglekart är röd!
soooffie@gmail.com
delat och gillat!

Linn Andersén sa...

Flickans är Röd! skulle så gärna vilja vinna denna för min kompis som letat som en galning efter en sån har i flera månader vill ha en till hennes lilla pojke och tänkte överraska henne på juldagen när jag ska dit och hälsa på! har inte träffat henne på 6 år och ska komma som en liten överraskning själv men guld kanten skulle vara den har häftiga wigglekarten!

Andersen.Linn@hotmail.se

Liza Engström sa...

Jag vill vara med och tävla.
Svar: Röd
Gillar Wigglekart på facebook för en extra lott.

/Liza Engström
engstrom-jonsson89@hotmail.com

linda - en vimsig mamma sa...

har delat tvälingen på facebook, har gillat wigglecart på facebook och tjejen kör en röd wiggelkart =)

Madde sa...

madeli@hotmail.se

Den är röd!
Har även delat på FB! Madelene Elisabeth Jacobsen!

Anna Österlund mamma åt Victor sa...

Vill ha vill ha :) så jag och min son kan busa järnet här hemma :)

Har delat via min facebook med mitt namn Anna Österlund

har gillat sidan för längesedan även de under mitt namn

Och tillslut så tjejen kör en röd wigglekart :)

nu hoppas ja på en massa tur så vi år en kul (h)jul :)

ja vet, är kass på att rimma :)

Tina sa...

Denna skulle vara kul att vinna till mina söta tvillingar.
Har delat på FB och även gillat på FB.
Svar på frågan: RÖD

Mvh TIna

martinaljungmark@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Delat på facebook: https://www.facebook.com/SandraLi87

- Tjejen kör en röd! :)

2. Gillar Wiggelkart! (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Pia Li sa...

Hejsan!
Provar min tur återigen!
Vill ju väldigt gärna vinna en Wigglekart till mitt Älskade barnbarn!

Har delat på FB! (Pia Li)
Tjejen åker runt på en RÖD Wigglekart!
Har gillat på FB! (under filmklippet)

Som sjukpensionär är det lite ont om slantar, så tävlingar är ju toppen. Då har man möjlighet att kunna få ge det där lilla extra, som en WIGGLEKART! =)

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så kanske under granen en Wigglekart står!

Kram
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Majbarn sa...

Wigglekarten är röd som tjejen åker på i filmen.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos