Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 22 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 22

julkalendern_20_philips

En favorit i repris – en tävling för oss

mammor/tjejer igen som Philips sponsrar med. Bli julfin med Philips!

 

Pris: En plattång ProCare från Philips

Den här plattången håller en mer konstant temperatur. Tack vare värmaren med hög kapacitet kan du få håret rakt med en skonsammare temperatur och ändå få exakt den stil du vill ha! Läs mer på Philips hemsida.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.

Extra lott: Gilla Philips Avent på facebook.

 

Tävlingen avslutas den 29/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

70 kommentarer:

Emelie sa...

Jag är gärna med :) har tipsat på fb- Emelie Maria Johansson heter ja där!

emjo_83@hotmail.com

sandra sa...

jag är med, delat och gillat på fb namn sandra leinonen
mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

veronica sa...

jag vill absolut vara med då min plattång nyligen gick sönder.

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

har även delat på facebook (veronica hedlund)
www.facebook.se/inka1982

veronicahedlund@hotmail.se

Elin J sa...

Är med! har delat på fb, (elin jossnon).

Samt gillat Philips för en extralott, (elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

Pernilla NIlsson sa...

Vill självklart vara med och delar på FB :)

anki80 sa...

har gillat på fb o delat din kalendeer
Ann-vchristine Johansson på FB

Linda D sa...

Gillar o delar o vill vara med å tävla :)

Cissi sa...

Jag vill inte missa! FB Cecilia Tavlar

missjoi sa...

pax för att vara med. Gillar på fb-johanna andersson
och så klart gillar jag philips..

god jul

Johanna Sundman sa...

Hej! Nu är jag med & tävlar om plattången från Philips!

Jag har gillat Philips Avent Svrige på facebook & jag har också delat lucka nummer 22 på facebook! :)

Jag har även gillat: Muppsan´s julkalender på facebook!

På facebook heter jag: Johanna Sundman

Nu håller jag tummarna! :)

Julia sa...

Fin tävling :)
Jag har delat på fb och gillar philips avent på fb, namnet är Julia Rosén.

marielle sa...

Har gillat Philips avent och delat på fb... Bör perfekt att vinna denna då min gick sönder förra veckan :( god jul och gott nytt år!!

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
delat tävlingen på min fb sida.

2.redan gillat Philips Avent på facebook med namn Lili Ying.

Hoppas!
mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

vill vara med och tävla. har delat på facebook. Mari Blom heter jag.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

helen hedman sa...

Vill vara med igen ja, Plattångar kan man aldrig få för många av :)

Har delat på FB.

Anonym sa...

Åh jag vet inte hur många tänger jag tävlat om tänk om jag äntligen kunde vinna. Jag har delat och gillat på fb
emma rudbeck så nu hoppas jag på tur för jag behöver verkligen en plattång
emmar23@hotmail.com

Esmeralda sa...

Jag har gillat och delat så nu hoppas jag på en plattång till mig :)

Ötjejen sa...

Jag är med! Har delat på FB och gillar Phillips sedan tidigare - Sandra Skoog

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Gillat Philips Avent på fb.
Delat tävlingen även där.
Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com Tar 2 lotter.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 tipsat på fb - veronica bredland bråten

2 gillar på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

qat sa...

Åååh! En sån! :D

Jag gillar Philips på FB och har delat ditt tävlingsinlägg (har namnet ana nordlander lund på fejjan).

Mejl: rosa_bubbelplast@hotmail.com

pernilla sa...

delat, gillat på fb pernilla sundqvist, sundqvist91@hotmail.com :)

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med

delat och gillat på fb :)

Maria sa...

Jag är med! Behöver en plattång faktiskt.

Har delat på FB & Gillar Phillips sedan tidigare-Maria Emilsdotter.

scorpion_m4@hotmail.com

Hoppas:)

Anja Håkanson sa...

Har delat. (Anja Håkanson)

anjahakanson@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Johanna Kenas sa...

Gillar Philips Avent sedan tidigare, och delar förstås även idag! :)

Hoppas på tur.

Susanne L G sa...

Två lotter till mej!

Har delat och gillar på FB.


gotland(at)speedmail.se

Martina sa...

Gillat Philips Avent på FB och tipsat i min egen logg med.
/martinastolt

martipey snabela hotmail.com

jenn sa...

klart att jag vill vara med! jag har delat pa Fb med namnet barbados ejnn!


Jag tar extra lotten oxo och har gillat med nsamma namn!

jenn2you@hotmail.com

Lilian sa...

är med och tävlar har tipsat på fb: lilian levin

zasata sa...

Klart jag vill vara med! med två låter, detta är ju något som står på min önskelista i jul så ;D

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Stephanie sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Gillar philips på FB.
Delat på min facebook ( Stephanie Rönning )

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Gillar och delar på muppsans face book och på Philips face book har jag gillat och skrivit att jag är med och tävlar hos dig.

Äger ingen plattång så det vore toppen att vinna en sen passade jag på att skriva in mig att jag ska få nyhetsbrev från Philips också.

nettan.klar@gmail.com
anette meg carlsson

ENDENISE sa...

Har delat & gillat! :)

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Är med!

Har delat tävlingen - Katta Markowska

kattaaa@ymail.com

Mickan sa...

Jag har delat tävlingen på facebook OCH jag har gillat Philips Avent (Michaela Svensson).


sunnydrop@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

jag är med och tävlar! delar på facebook (Annika NIlsson Pettersson) och gillar deras sida också!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Heidi sa...

Jag är med och tävlar såklart! Har delat på FB. (Heidi Rundeberg fd. Ylisirkka)

Lina sa...

Delat på FB ! :)


johanssonlina84@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med och tävlar och har delat och taggat dig (Anna Karlsson)

Gillar Philips på FB, Anna Karlsson

Även delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/philips-2912.html

blogg@annakarlsson.se

Åsa sa...

Jag vill så gärna vara med för mina hårstrån flyger och far i min nya frisyr, jag blir galen och vill att håret skall ligga slätt..men det är inte lätt. En plattång blev svaret på min nöd och jag hoppas tomten ger mig detta hår"bröd" :-)

miriam sa...

jag är med och tävlar! :D

Eddan sa...

Jag är med!

Jag har gillat och delat på FB.
(Anette Kristoffersson)

Jannicke sa...

Jag har gillat och delat på Facebook, Jannicke Nyqvist, och vill gärna vara med och tävla!

Anonym sa...

Underbar tävling! =)

Jag är jätte gärna med..
Delat och gillat "Camilla Millah Öman"

Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med!

Både delar tävlingen och gillar Philips Avent på FB.

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Maria sa...

Jag är med :) Har gillat på fb med namnet Maria Bredin, har även delat :)

e-mail
a_special_place_in_my_heart@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla och gillar givetvis båda på fb för dubbla chanser :)

Stor kram och ha en fortsatt härlig jul!

Anna M Rautila
mr22ga@hotmail.com

cassandra holm sa...

delar vidare denna tävling på min FB, Cassandra Holm heter jag där! Gillar såklart Philips FB sida också. Hoppas på tur!
mail canicos@hotmail.se

Åsa Ullström sa...

Vet inte om min tidigare kommentar kom med men jag har fått ny frisyr och hårstråna yr. Jag blir helt enkelt galen!!
Lösningen kom på en gång från muppsans glada julkalender"sång"
Vad du behöver är en plattång..
Jag hoppas mig muppsan en sådan skänker så att jag på julafton blänker och platttången mig raka hårstrån skänker!!

Anonym sa...

Jag fyller 40 år idag så vem vet - kanske är det min tur dag?

Känns inte så dock...

mvh

Robine Mebius
volpino@live.se

delat på fb

anki80 sa...

delat på Fb ann-Christine Johansson

Lisa Magnusson C sa...

Hej,

Jag är med har länkat hit på min fb wall, i namn Lisa Magnusson C.

Samt tar en extralott genom att gilla philips.

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag är gärna med!

Delat på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

caroliinea@hotmail.com

shirin amirvaresi sa...

Jag är med och tävlar! har delat på facebook med :-)

Anna Krentzel sa...

GIllar delar och hoppas=)

Zandra sa...

Delat =)

Alexandra sa...

Jag är med (: Heter Alexandra Maria Raphe Aspholm på facebook.

Linda sa...

jag är med:d jag har delat & sen har jag gillat på fb [ Lindas Linnros]

min mail: Linnros@live.com

Sofie sa...

Jag är gärna med och delar pà min FB-logg: Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Gillar redan pà FB

Kram
citcit.kuruyemis@gmail.com

Conny sa...

Conny Nilsson Pettersson delar på facebook och önskar vinna denna i födelsedagspresent åt en fru som han tror sig veta blir väldigt glad av denna present!

Gillar Philips Avent också.

crazy_ace@hotmail.com

Mia sa...

Jag har delat tävlingen!

och vill nu delta i tävlingen!

Caroline-Mamma till Noah sa...

Hade vatt super me ny plattis :)

Gillar o delat - Caroline Jönsson

carolinejossson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag deltar! Gillar! dressyrare@gmail.com

Unknown sa...

jag e med=)
har delat och gillat på fb- mitt namn är emma roos


lakritzflicka@hotmail.com

Marie-mamma till Noel&Matheo sa...

Gillar Philips sida och delat tävlingen...
Marie Löfving

e-mail:greatforever@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! :D

1. Har delat på Facebook: https://www.facebook.com/SandraLi87

2. Gillar på Facebook (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Helene sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

1. Har delat och gillat på fb, Helene Wiklund :)

helenewiklund@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos