Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 december 2011

NYFRISERADE TJEJER

ATT00262ATT00268

ATT00265

Idag har jag och bonusgrabben gjort stan och julhandlat en massa – tyckte det var lika bra att låta han vara med och välja ut ett gäng julklappar till sig själv Blinkar Då vet man ju liksom att dom blir nöjda!! Massa kläder, accessoarer, hårprodukter och sånt blev det.

Sen då vi var klara kom Älskling och tog med alla julklapparna hem och lämnade Amanda med mig – då var det dags för oss att klippa oss inför jul. Amanda toppade sig och jag kände för förändring och tog och klippte lugg! Brukar ångra mig direkt men just nu känner jag mig himla nöjd Ler 

 

Har ni sett Amanda´s grymt snygga nya One Piece?? Det är helt klart hennes nya favoritplagg! Den är från IoB-butiken och kostar endast 299kr – helt galet jag vet. Dessvärre tyckte alla som jag så dom är slutsålda Ledsen Men håll ut för i januari kommer dom in i lager igen och dessutom i fler färger. Då ska Alvin oxå få en för dom är verkligen hur tuffa som helst.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos