Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 3 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 3

julkalendern_3_blueillume

Varje dag fram till julafton öppnar jag en ny lucka och en ny tävling startar på morgonen med riktigt bra priser! I dagens lucka ligger BlueillumeSkrattar

 

Pris: Tre vinnare av varsin tandbleknings tandborste från Blueillume.

Tandborsten använder sig av precis samma ljus som konventionella tandblekningskliniker, det blå ljuset reagerar med tandkrämens oxid komponenter och bleker tänderna på precis samma sätt.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.  Gilla även Blueillume på facebook!

 

Tävlingen avslutas den 9/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

52 kommentarer:

Anna Borring sa...

Jag är med och tävlar. Har delat på FB och gillat sidan.

care69 sa...

Vad smart, jag är gärna med!
Delat på FB: C Care Regn

care69(at)live.se

veronica sa...

jag har gillat och delat på facebook (veronica hedlund)

veronicahedlund@hotmail.se

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

jag har delat med mig om lucka 3 på min logg på fb.. delar sedan inlägget när det kommer upp på fb.. :)

jag har gillat dem på fb ( alexandra axdal dahlberg)

kram kram

alexandra
axdal@me.com

Lili sa...

Jag är med.
Delat tävlingen på facebook
och gilla även Blueillume på facebook med namn Lili Ying.

mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

Jag har gillat på facebook och även delat (Mari Blom)



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Lina sa...

Gillat & delat på FB (Lina Johansson)

johanssonlina84@hotmail.com

sandra sa...

hej och hopp jag är med har gillat på fb och delat din tävling i min logg..

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med!
Tipsar och gillar
http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236&ref=tn_tnmn

Veronica Bredland Bråten

veronica_134@hotmail.com

Amanda sa...

Jag är med och har delat tävlingen och gillat sidan. - Amanda Ydnäs

Nu hoppas jag på en stor portion tur! ^^
creyla@live.se

Annelie sa...

Jag är med!

Gillat, sedan delat på facebook. Och jag gillar nu blueillume.

Skulle verkligen vara rolig vinst. Efter x antal koppar kaffe är tänderna inte som de borde vara! Så håller tummarna. ;D

Christina sa...

Klart man är med! :)

Jag har gillat & delat på facebook
(Christina Kärrström)

stinuzzz@hotmail.com

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Jag har gillat och delat: https://www.facebook.com/angelicablogg?ref=tn_tnmn

Sofia Everlönn sa...

Vilken cool tandborste, aldrig hört talas om men känner totalt ha-begär ;-)

Gillar och delar genast!

Helena sa...

Åh, den skulle jag vilja prova :)
har delat på fb

Take Care
h.antman@hotmail.com

Sara sa...

Jag är med, delat och gillat och hoppas på ett vitt leende till jul! :)

sara.ostling@gmail.com

Esmeralda sa...

Jag är med :)

Anonym sa...

Jag är med
irene_e@spray.se

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :) sa...

Gillar och delar :)
(Sofia Eriksson)

sooffiz@hotmail.com

Caroline-Mamma till Noah sa...

Åh de hade vatt häftigt att testa :)

Delatt & gillat - Caroline Jönsson


Carolinejonssson@hotmail.com

Mia sa...

Jag är på idag igen!
http://woodland.blogg.se/2011/december/dags-att-oppna-lucka-igen.html#comment

Det roliga är att jag bara häromdagen satt och kikade på denna tandborste. haha...
Skulle verkligen vara roligt att testa den.

Madde sa...

Jag är med och har både gillat o delat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen!
madeli@hotmail.se

Susanne sa...

Jag är med och har gillat inlägget så att det delas på FB.


Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

myzaan sa...

har gillat & delat :D verkar ju super bra :D kram my.thulin@live.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med och tävlar. Har delat på FB och taggat dig (privat) samt gillar deras sida med Anna Karlsson

bloggat om det här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/tandblekningstandborste-912.html

blogg@annakarlsson.se

Fnulan sa...

Yes gillar massa!!! Tanter dricker mkt kaffe och får fula tänder--- jag är en av dom ;)

Johanna sa...

Har gillat på facebook och även delat tävlingen.

Johanna Kantola

johanna.kantola@gmail.com :-)

Cilla sa...

Jag har delat inlägget och gillar Blue illume (tandborsten som gör dina tänder vitare) på Facebook! :)

Rebecca sa...

Jag är med!

Gillat och delat på FB (Rebecca Andersson)

Lilian sa...

Har gillat och delat på fb. Namn Lilian Levin

Ötjejen sa...

Hej! Jag vill gärna vara med! Har delat tävlingen och gillar Blueillume på FB!!
Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

cammie sa...

Såklart vill jag vara med! Håller tummarna hårt.

Har gillat på FB - Camilla F Tuschaa

Delat tävlingen på min face!

Min mail: tuschaa@hotmail.com

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är med!
Gillat o delat på fb(Christina Kaakinen)
stina38_@hotmail.com

Sabina Löfgren sa...

Jag har gjort allt som stod!

april_sabina@hotmail.com

Patience -18 & mor till Damien sa...

har gillat & delat under namnet patience palm prottengeier :)

jenn sa...

Klart att jag vill vara med jag har gillat och delat pa Fb med namnet Barbados jenn!

jenn2you@hotmail.com

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Klart man är med =) Har delat & gillar såklart sidan på FB... ;-)

Maria sa...

Hej. Är med och tävlar :)
Har gillat sidan med namnet Maria Bredin

Johanna sa...

Gillat och delat, Johanna Eriksson!

Heidi sa...

Jag är med och tävlar och har delat till mina vänner! :-)

Gabbies sa...

Åhh en sån skulle jag gärna vinna =). Har delat på FB och gillar deras sida. Heter Gabriella Gabbies Karlsson.

gabriella_k@hotmail.com

maria sa...

Jag är med och har delat; MAria Thorsén, har även gillat deras sida på facebook

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar, och har delat tävlingen på fb (Annika Nilsson Pettersson). Har även gillat blueillume sen tidigare.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och elar och gillar på FB ( Linda Granberg)

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.

anette meg carlsson
nettan.klar@gmail.com

Jill sa...

Jag e med å tävlar!
har både delat och gillat på facebook(Jill liljekrantz)
Hoppas på tur, min sambo skulle bli så lycklig:)

Jessica sa...

Jag är med och tävlar, har delat och gillat på facebook :)
Jessica Wetterling, zichy_@msn.com

JoHaNNa sa...

jag är med :) vilken toppenvinst för mej som jobbar som bartender :) viktigt med ett stort vitt leende då ;)

gillar och delat på fb: johanna hellberg

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, har delat och gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

nina.palmgren@hotmail.com sa...

Jag vill vara med! :)

Kram, Nina

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är med, har delat på facebook och gillat Blueillume "Emelie Johansson".

Håller tummarna :-)
Kramar Emelie
x_emelie@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med. delat och gillat - anna hägg

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos