Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 december 2011

MOONBOOTS TILL BARNEN

Ifall att vintern någonsin kommer så gäller det att vara väl förberedd – när väl kylan kommer då lär den slå till rejält. Barnen har nu ett par riktigt bra vinterskor från Crocs men tyckte det var säkrast att skaffa en dubbel uppsättning. Jag menar hur ofta blir inte skor blöta och måste torka över natten och ibland kanske ungarna vill ut igen innan dom torkat! Så slog till på ett par till vinterstövlar från Crocs – deras moonboots. Tycker dom ser så himla varma och sköna ut – hoppas på att dom är det oxå.

 

Så nu borde vi vara redo hela familjen, Älskling har sina nya Timberland kängor, jag mina nya sköna kängor från Crocs och Andreas ska få ett par varma skor i julklapp.

 

Vad har ni för vinterskor i år?

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag kan tipsa om att skaffa en skotork, finns billiga på Clas Ohlson... Vi fick en sådan och den är helt perfekt!

Anna sa...

Jag har 3 olika timerland skor. Man kan aldrig få för många skor av märket Timberland :)

Anna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos