Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 december 2011

MUPPSAN TWITTRAR

ATT00646

Ville passa på att önska er en trevlig helg – nu är det bara en vecka kvar till julafton!

Mindre än en vecka tills vi åker till paradiset Ler

 

Vet ni vad – jag har börjat twittra, ni skulle göra mig glad om ni började att följa mig, vet inte alls om det är min grej men jag testar iaf! Twittrar du oxå, lämna gärna din adress i en kommentar så jag har chans att lägga till. Jag heter @muppsan83 - enjoy!

4 kommentarer:

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag kommer lägga till dej på direkten och heter OompaLoompan på twitter :) Kram, Ingrid

tindra sa...

Hej
Vad har hänt med Barnshopping sidan??????? :(
Ska den vara en vanlig webshop nu?

Tindraohara.blogg.se

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Åååhh jag som inte fattar ett dugg av twitter :(
Men visst kommer alla din twitter inlägg upp på facebook?

Kram

Martina sa...

Följ mig gärna: @Ytterligare

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos