Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 december 2011

JULKALENDERN 2011–LUCKA 21

julkalendern_21mathem

Årets julklapp ligger bakom lucka nr 21 – matkassen från MatHem!

 

Pris: MatHems Familjematkasse eller Monikas matkasse

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, gilla sedan MatHem på facebook och sedan lämnar du en kommentar nedan om att du är med i tävlingen.

 

Ni som gillar MatHem på Facebook får dessutom en fri-frakt kod, för att handla matkassar och matvaror.

 

Tävlingen avslutas den 28/12 kl. 21.00 Lycka till!

33 kommentarer:

Elin J sa...

Hej Hej!

Har delat tävlingen och gillat MatHem på FB (elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

Helena sa...

Lite extra mat en månad skulle inte vara helt fel.
Jag har delat och gillat.

Kram Helena

johanna med tyra och otto sa...

Jag har delat och gillat : johanna norekvist

sweetjutta@hotmail.com

kram

Barnboksbloggen sa...

Jag gillar och delar (Carola Lindström)

marielle sa...

Gud vad detta hade underlättat och vad roligt att testa :) har gillat och delat under namnet Marielle Carlson

Cissi sa...

Jag är med!

Cecilia Tavlar

cecilia_nortoft@hotmail.com

zasata sa...

Klart jag vill vara med på detta, har länge funderat på att testa något sånt här.

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Det här vill man ju som småbarnsförälder verkligen vinna :-) Så nu håller jag mina tummar!!! Har såklart både gillat & delat!!

Johanna Kenas sa...

Jag är supersugen på denna vinst! Hoppas...

KIm sa...

Jag är med och tävlar

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, gillat och delat - anna hägg

Anonym sa...

Jag är med gillar sedan tidigare och har gillat emma rudbeck
emmar23@hotmail.com
hoppas på tur detta hade varit ett underbart pris

qat sa...

ååååh! Mat-hem! Deeen vill jag prova! Har hört så mycket bra om dem! :D Har delat på FB ialla fall (som ana nordlander lund).

Jeanette sa...

Gillat och delat såklart :-)

Blir såååå glad om turen skulle vara på min
Sida !!

/ Jeanette

Jeanette sa...

Gillat och delat såklart :-)

Blir såååå glad om turen skulle vara på min
Sida !!

/ Jeanette

Julia sa...

Toppentävling :)
Jag har delat och gillar på fb, namnet är Julia Rosén.

Emil Göthlin sa...

Åh vilken fantastisk och mumsig tävling!!!

Gillar MatHem på facebook
och jag har delat dagens lucka på facebook :)

Emil Göthlin - facebook

Sofie sa...

1. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

2. Delar pà FB-loggen
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Carolina sa...

Jag har delat på Facebook och gillar MatHem sedan tidigare på FB. (Carolina Åhsberg)

Hoppas nu på tur!

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

jag gillar och delar :)

hoppas hoppas vi vinner så vi får testa lite nya grejer som man kanske inte vågar prova annars.. :)
och som snart 2 barns mamma så blir man rätt trött på att laga mat och framför allt komma på vad som ska ätas så detta vore ju toppen..

kram kram
alexandra blivande 2 barns mamma
axdal@me.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!

Har delat och gillar på FB.

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Delat på fb (Christina Kaakinen)
Gillat MATHEM på fb.
stina38_@hotmail.com
GODJUL!

Fröken M sa...

Skam den som ger sig -jag tävlar vidare och hoppas på att det ska vara min tur att vinna någon gång...

Jag har delat och gillar på fb - michaela Johannesson

Madde - Julkalender sa...

Ja man ska ju aldrig ge sig och jag ger inte upp. Gillar sen innan och delar Madelen Jansson.

Kram Madde.

Jannicke sa...

Vill vara med i tävlingen.
Gillat och delat på Facebook, Jannicke Nyqvist.

Sanna sa...

En kasse med mat sitter aldrig fel, de underlättar ju ekonomin enormt och ger lite extra slantar till roligheter i stället. Dessutom vill jag så gärna testa på årets julklapp, har ju hört så mycket om den överallt.

Har gillat och delat på FB (Sanna Kaakinen)

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Martina sa...

Delar och gillar (Martina Olahay) och hoppas på turen att få vinna en kasse mat att mätta familjen med :)

jenn sa...

Ohhh jaa! Klart att jag vill prova lyckan!!! Jag har gillat med namnet barbados jenn!


jenn2you@hotmail.com

miriam sa...

jag är med och tävlar! :D

Anna Krentzel sa...

Gillar delar och hoppas på tur=)

Unknown sa...

jag e med=) har delat o gillat- mitt namn emma roos

lakritzflicka@hotmail.com

Marie-mamma till Noel&Matheo sa...

Gillat och delat och gärna med och tävlar... =)

Marie Löfving heter jag på fb

e-mail: greatforever@hotmail.com

Anonym sa...

Delat på min sida och gillar Mathem
E Mohlin

Mathem kan åt denna Stockholmsböna,
vardagsmaten verkligen försköna

madamemagica(at)hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos