Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 4 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 4

julkalendern_4_iob

Varje dag fram till julafton öppnar jag en ny lucka och en ny tävling startar på morgonen med riktigt bra priser! I dagens lucka ligger IoB-butikenSkrattar

 

Pris: Tre vinnare av varsin Skip Hop Lunchie Zoo pack väska från IoB-butiken.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen, skriv också vilken väska du önskar vinna (här hittar du alla väskorna).

Extra lott: Gilla IoB-butiken på facebook.

 

Tävlingen avslutas den 10/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

87 kommentarer:

Annelie sa...

Jag är med!

Har gillat (Annelie Bunne) och delat på facebook. Jag skulle vilja vinna zebran till min dotter som precis ska börja på dagis, perfekt dagisväska!

Håller tummar och tår. Älskar skip Hops väskor!

annelie_nor@hotmail.com
annelainen2.blogspot.com

Anonym sa...

Den där zebraväskan skulle väl vara häftig att uppvakta mitt barnbarn med.

Ötjejen sa...

Åh, vad bra, precis en sådan ryggsäck önskar sig Fanny!! Har gillat IoB-butiken på FB och självklart delat tävlingen! Om jag vinner vill Fanny ha den rosa musen, http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-mus-lunchvaska-for-de-sma

Jenny Sjöberg sa...

Jag önskar ryggsäcken med zebran.
Jag har gillat inlägget och IOB på fb.
jenjonsjoberg@hotmail.com

sandra sa...

jag är med, denna väska skulle de bli till min dotter som börjar första skolklass nästa år Skip Hop Zoo Lunchie Mus - lunchväska för de små

delat tävlingen i min logg

gillat på fb namn sandra leinonen

mvh
sandra

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

är med
1. tipsar: http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236
veronica bredland bråten

Theo pekar på hunden, så den hoppas vi vinna ;)

2. gillar på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Jeanette sa...

Delat på fb och gillat Iob butiken för länge sen :-)
Önskar om jag är den lyckliga vinnaren idag
Väskan med apan :-)

Kram kram

Patience -18 & mor till Damien sa...

Jag har gillat & delat under namnet patience palm prottengeier. Skulle vilja ha denna :) http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-lunchvaska-for-de-sma

Helena sa...

MUMS!!!!
Åh, Uggleväskan är ju bara för söt:) Skulle vara perfekt till Lilltösen när hon är på dagis eller ska till farmor. Dessutom ÄLSKAR jag ugglor :)

Jag har delat och gillar IoB på fejjan.

Take Care!

h.antman@hotmail.com
hmyran.blogspot.com

Mari sa...

jag är med och tävlar. har tipsat på facebook (Mari Blom)(https://www.facebook.com/#!/mari.blom)

Och jag har även gillat på facebook (Mari Blom)


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar och har delat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Gillar IoB-butiken sen länge!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

jag har delat på fb .. ( alexandra axdal dahlberg)

jag skulle gärna vilja vinna den med apan på.. Tove älskar ju apor.. :)

jag har även gillar dem på fb ( alexandra axdal dahlberg)

axdal@me.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Melvin fick syn på bilden och ville ha humlan (bi:t)

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/iob-butiken-1012.html

Gillar på FB, Anna Karlsson

Har även delat på FB och taggat dig privat

blogg@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är självklart med och hoppas vinna den söta uggleväskan till lilyliten som ska börja på dagis ijanuari!
Givetvis gillar jag på fb och tipsar också vidare om tävlingen där (Anna m rautila!)
Nu återstår det bara att hålla tummarna!

Kram så länge!

Anna
mr22ga@hotmail.com

Anonym sa...

Så himla fina väskor, har gått o tittat in dom en längre tid!
Om jag vinner skulle min lilla Otis vilja ha den med en uggla!
Jag har även gillat på Facebook!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Typjenny@hotmail.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och delar och gillar på FB ( Linda Granberg)

om jag har turen på min sida så skulle jag vilja ha den söta uggleväskan till min Maja

Gillar IOB på FB ( Linda Granberg)

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anette Jonsson sa...

Har delat på min fb, och gillar såklart. Tufft med Ugglan el apan, roligt och lekfullt för barnen.

Kram Anette Jonsson.
hockeytossan@hotmail.com

Anonym sa...

Så himla fina väskor, har gått o tittat in dom en längre tid!
Om jag vinner skulle min lilla Otis vilja ha den med en uggla!
Jag har även gillat på Facebook!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Typjenny@hotmail.com

Lilian sa...

Om vi vann skulle vi vilja ha apväskan.

har även gillat på fb: Lilian Levin

Angelica sa...

*Självklart delar jag på facebook!

*Ugglan vore perfekt för vår son, han kan hoa som en uggla och lyser upp så fort han ser en uggla i en bok :D

*Gillar IoB butiken på facebook

*Angelixa_84@hotmail.com

Lilian sa...

jag har självklart delat med mig av tävlingen på fb också ;)

Sara sa...

Jag vill vara med, gillar redan på FB. Och delar såklart.

Jag vill gärna vinna Zebra.

:)

sara.ostling@gmail.com

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
Delat tävlingen på facebook med nammn Lili Ying.
skulle välja uggla väska.

2.redan gillat IoB-butiken på facebook med namn Lili Ying.

Hoppas!

mail:he-jasmine@163.com

Pia Li sa...

Hejsan!

Är gärna med!

Gillar redan IoB-butiken på FB!
Har delat på FB! (Pia Li)
Om lyckan är med mig, så önskar jag: Ap-lunchväskan.

http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-lunchvaska-for-de-sma

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så kanske barnbarnet detta i julklapp får!

Ha en trevlig 2:a advent!
MVH
Pia
agnetapiali@hotmail.com

johanna med tyra och otto sa...

Hej , åh en kanontävling tycker jag.

Jag har gillat iob sen lääänge och nu har jag delat :)

fb: Johanna Norekvist

hoppas på tur:)

Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen. sa...

Jomen det är klart jag måste vara med & tävla, Lillan är ju galen i de där väskorna! :) Om jag skulle ha turen med mig så vet jag att lilla fröken allra mest önskar sig den fina Ugglan :)

Har delat på min FB & gillat sidan.

emelie-mamma till elliott och leila sa...

jag är såklart med =)

har tipsat på fb och gillar dom på fb.

Emelie Maria Johansson (emelie.johansson3) heter jag där

emjo_83@hotmail.com

✫Familjen Bus✫ sa...

Delat på fb, sarina fredriksson!
Är med och tävlar, och gillar dessutom på fb :)

kram kram
sarina.fredriksson@hotmail.com

Milliez - blivande fyrbarnsmamma sa...

Delat på min FB (Camilla Samuelsson)
gillar även IoB butiken där..

Hoppas på en av dem finaste väskorna till min största flicka :)

Ida Högrell sa...

Jag har delat och skulle ha en extra glad son om han vann uggleväskan :)


ida.hogrell@hotmail.com

Christina Kiuttu sa...

Delat på FB! SKulle vara toppen att vinna Uggle väskan så Kian har nåt fin och praktiskt att ha sin mat och sitt snacks i när vi är på våra små äventyr!
//Christina Kiuttu.

Unknown sa...

Jag har delat på Facebook och önskar mig Bi-väskan om jag skulle vinna! Håller tummarna nu :)

/Johanna Friman
http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
johanna.friman@gmail.com

Ps. Länkar din julkalender i min blogg också, hoppas det är ok! :)

Unknown sa...

_Just det! JAg gillar IOB-butiken på Facebook också :)

Lina sa...

Gillat & delat på FB (Lina Johansson)

Vinner jag så blir det "Ugglan" till dottern, så söt ju !

johanssonlina84@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Skulle bli en utmärkt bra julklapp. Jag har gillat IOB-butiken på face book och även delat denna tävlingen därifrån till min face book.

Om jag hade turen att vinna så önskar jag mig http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-uggla-lunchvaska-for-de-sma

anette meg carlsson
nettan.klar@gmail.com

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Jag är självklart med! Om jag vinner skulle Oliwer välja zebraväskan :)

Gillar iob-butiken på fb och har delat tävlingen:)

sooffiz@hotmail.com

Veronica sa...

Jag är med och jag gillar på facebook (Veronica Vicke Jacobsson)
denna skulle jag välja Skip Hop Zoo Lunchie

Johanna sa...

Är med! Vill gärna vinna uggle-väskan om jag har turen!

Har delat på facebook och gillat iob-butiken, Johanna Eriksson.

johanna.eriksson87@hotmail.com

Susanne L G sa...

Hej!

Jag hoppas på att vinna Bi-väskan.

Har gillat inlägget och IOB-butiken på FB.

gotland(at)speedmail.se

Kristina sa...

Delat https://www.facebook.com/footway.se#!/permalink.php?story_fbid=254861801234333&id=100000685670266

Gillar sedan länge på FB

Tycker ugglan är såååå fin :-)
Trevlig andra advent!
kicki_m1@hotmail.com

Carola L sa...

Gillat på FB (Carola Lind) och delat

Vill vinna: ugglan

carola(at)officefixarna.com

Rebecca sa...

Jag är med!

Har delat på FB (Rebecca Andersson) och skulle ja ha turen att vinna så önskar jag mig Uggleväskan. Så snygg! :)

Gillar även IoB på FB.


Mail: geshiia@live.se

veronica sa...

jag är gärna med.

har tipsat på facebook (veronica hedlund)

vill vinna apväskan

veronicahedlund@hotmail.se

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om en hund.

FB: C Care Regn
har gillat och delat.

care69(at)live.se

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag gillar på facebook (Caroline Andersson)
Tipsat här: http://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

Hoppas på att vinna ugglan :)

Caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,

min lilla son hade önskat sig Luchie Bi om han fick välja.

mvh

Robine
volpino@live.se

Anonym sa...

Hej!
Delat och gillat :-)Om jag vinner vill jag gärna ha den söta bi-väskan!
irene_e@spray.se

Madde sa...

Är med:)
Madeli@hotmail.se
Har tipsat o gillat på FB
Madelene Elisabeth Jacobsen!

Vill vinna en mus väska:)

Sandra Pettersson sa...

Hejsan!
Är jättegärna med! Har gillat på fb:Sandra Pettersson fd Larsson och så har jag delat tävlingen på min profil:http://www.facebook.com/profile.php?id=100002390564570

Skulle gärna vilja ha den fina bi-väskan.

sandralarsson73@hotmail.com

Jill sa...

Jag vill vara med!!
har vart fullt upp här hemma senaste dagarna så har inte hunnit med att sitta vid datorn så har missat dom första luckorna men den här luckan e perfekt för Texx behöver en ryggsäck å ha till dagis å när han ska till mormor/morfar:)
jag tror han skulle gilla zebra väskan massor!!

Jill sa...

Just det ja! Jag har både delat och gillat på facebook(jill liljekrantz)

Anonym sa...

Hej!!

Jag är med!
Gillar och delat på facebook, Helena Westberg

Gillar IoB på facebook

Skulle jag vinna så skulle jag vilja vinna den läckra bi-väskan!

Håller Tummar och Tår!!

nena85@live.com
MVH Helena

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :)

Delar på fb. Madelen Jansson.

Gillar även redan iob på fb. samma namn.

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar.

GILLAR på FB - Katta Markowska

Skulle vilja vinna Ugglan

Har delat på FB

Har länkat i min blogg.
http://kattaaa.blogg.se/tavling/2011/december/tavlar-1012-1.html#comment

kattaaa@ymail.com

jonna NE. sa...

hej hej, jag skulle vilja vinna Skip Hop Zoo Lunchie Bi, den skulle vara perfekt till min son =) Jag har delat på facebook.

Mia sa...

Jag gillar ju ugglan jag.
Men den kanske är lite tjejig. Äh, skulle jag vinna så skulle jag välja den.
Har självklart delat i bloggen då, eftersom jag fortfarande undviker FB i största mån. =)

http://woodland.blogg.se/2011/december/lucka-nr4.html#comment

Nilma sa...

Jag har delat på FB (Malin Holm) och är gärna med och tävlar.

Om jag vinner skulle jag vilja vinna denna: http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-zebra-lunchvaska-for-de-sma

nilmablogg@gmail.com

Cilla sa...

1. Jag har delat inlägget på Facebook och håller tummarna för Biet! :)

2. Jag gillar också redan Iob-butiken på FB.

Ulrika sa...

Jag vill vara med och tävla! :) Jag har delat inlägget på FB (Ulrika Lindbom) samt gillar Iob-butiken.

Om jag har turen att vinna önskar jag ugglan.

Åsa sa...

Hej! Min lilla 3 åring har en groda zoo-pack väska och nu är lillebror 1,5 år avundsjuk, tänk om jag kunde vinna en lunchie zebra åt honom så alla blir glada och nöjda till Jul, frid utan strid :-)

Sara Bengtsson sa...

Hej. Har gillat bloggen och delat på fb.

Skulle jag vinna vill jag ha ugglan till min dotter. Den skulle vara perfekt att ha med på våra dagliga utflykter i skogen med hunden.. Då kanske vi till och med tar oss framåt, om hon har något att bära på (eller så får den åka på lära gå vagnen som är favoriten just nu då vi ska ut i skogen)=)

Mail adress: bogin_84@hotmail.com

Matilda N. sa...

Jag har delat tävlinge på facebbok och gillat Iob-butiken på Facebook och tävlar därmed med 2 lotter.

Jag önskar vinna väskan som ser ut som en hund eftersom vi är en "hund-familj"


matilda-nasholm@hotmai.com

Fnulan sa...

Klart jag vill va med! Gillat och länkat på fejjan =)
Jag vill gärna att Mira får en Skip Hop Zoo Lunchie Uggla om vi skulle ha tur =)
Kram

Carolina sa...

Jag har delat på FB. (Carolina Åhsberg)

Gillar också IOB-butiken på FB sedan länge.

Jag håller tummarna och vi önskar vinna en Skip Hop Zoo Lunchie Uggla om vi har turen med oss!

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Heidi sa...

Jag är med och tävlar! Jag har delat på min logg på FB och heter Heidi Rundberg fd. Ylisirkka där. Gillar även IoB butiken.
Om jag vann skulle jag välja den superfina uggla väskan!!

Hoppas på tur! :-D

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Om vi har turen att vinna väljer vi denna:SkipHopLunchieVäska.
Delat på fb(Christina Kaakinen)
Gillat IOB Butiken på fb.
stina38_@hotmail.com

Anonym sa...

Jag gillar IoB-butiken på FB (som Emma Emser Erikksson) och håller tummarna stenhårt för att min lilla kyckling får en egén Uggleryggsäck.
Hon älskar att packa och packa upp och den skulle verkligen vara till glädje ♥

Mvh Emma
emmafortuna@gmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med! :D

1. Jag skulle vilja vinna "Bi" till dottern.

2. Tipsat på FB; https://www.facebook.com/SandraLi87

3. Gillar på FB! (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

cammie sa...

Jag har delat :) (camilla F tuschaa)

Gillar på FB - Camilla f Tuschaa

Jag hade önskat humlan eller ugglan =)

min mail: tuschaa@hotmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med.
Gillar redan på fb "hannah" jansson.
Har delat direktlänken till ditt inlägg från min fb samt delat den länk iob delat på sin sida:)
Om vi vann så skulle en Uggla vara väldigt välkommen hem till oss!
rockbarnettavlar@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och min dotter skulle gärna vilja vinna Skip Hop Zoo Lunchie Mus.

Har delat på FB (Sanna Kaakinen) och har gillat IOB-butiken också.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Elin *paraflaxen* sa...

Åh, jag gillar apa-väskan :-)

Har även gillat på fb och delar i tävlingen.
Gillar Iob sedan länge så 2 lotterkriteriet är uppfyllt :-D

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! Jag har gillat och delat och gillat for en extra lott!
Pa Fb heter jag Barbados jenn!
Om jag har turen med mig vill jag ha zebran till min son!


jenn2you@hotmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! Jag har gillat och delat och gillat for en extra lott!
Pa Fb heter jag Barbados jenn!
Om jag har turen med mig vill jag ha zebran till min son!


jenn2you@hotmail.com

Amanda sa...

Jag har gillat och delat! - Amanda Ydnäs

Ludwig har pekat ut den fina Uggleväskan. Dom sålde sådana här i stan men jag var för seg med att bestämma mig så självklart var dom slut då jag skulle köpa en. Vore perfekt att vinna en då han ju fyller år alldeles snart. :)

creyla@live.se

Anna sa...

jag har gillat och delat och
vi önskar oss en hundväska om vi vinner
Anna Burström
annan_200@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken mysig tävling, älskar dessa väskor! Uggleväskan är min favorit, skulle passa perfekt som dagisväska. Jag har delat och gillar IoB på fecabook (Lise-Lotte Gustafsson).

Håller tummarna för att det är min tur att vinna!

Hälsningar Lise-Lotte Gustafsson (lise-lotte.g@home.se)

Sofie sa...

Àhhh dessa väskor har jag gàtt och sneglat pà. Favoriten är uggle-väskan sà nu hàller vi tummarna <3

Länkar pà FB-loggen Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Hàller tummarna
citcit.kuruyemis@gmail.com

nina.palmgren@hotmail.com sa...

Vill gärna vinna en "hundväska".

Kram, Nina

cattis sa...

jag är med! skulle vilja vinna apan :)

gillar och delat på fb - catharina ottosson

hejcattis@hotmail.com

Helene sa...

Hej jag är jätte gärna med och tävlar! :)

1. Jag skulle vilja vinna uggle väskan till min son. :) Vore prima till oss som är uggletokiga :)

2. Har tipsat på min fb, Helene Wiklund (https://www.facebook.com/profile.php?id=628602976)

3. Gillar på fb, Helene Wiklund

helenewiklund@hotmail.com

veronica sa...

Jag har delat tävlingen och gillat IoBbutiken på fb! jag är jätte gärna med och tävlar om apväskan till min son som börjar dagis snart! :) <3 hoppas på tuuuur!!!!



v_stromberg@hotmail.com

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Har delat! (http://www.facebook.com/mansondust)

För extra lott: Gillar redan IoB-butiken på FB. (Cim MansonDust)

Jag vill vinna:
http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-uggla-lunchvaska-for-de-sma

mansondust@gmail.com

Elin sa...

Jag vill oxå vara med. Delat och gillat på fb.. Om jag vann skulle jag välja ugglan så klart.

molinelin@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

vill vinna http://www.iob-butiken.se/senaste-nytt/senaste-nytt-barn/skip-hop-zoo-lunchie-mus-lunchvaska-for-de-sma

delat på fb Anna Hägg

gillar iob butiken också.

Emilia - 16 och blivande mamma. sa...

Gillade och delade med namnet Emilia lindbom.

jag skulle vilja vinna ugglan!

har alla lotter.

*Ü* sparamera@tele2.se sa...

v Delar
v Kommenterar: Biet
v Gillar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos