Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 december 2011

JUMPSUIT TILL BÅDA BARNEN

Nu har jag bestämt vilken Onepiece/jumpsuit som mina barn ska få i julklapp – det blir dom här tuffa som finns hos IoB-butiken och kostar endast 299kr. Riktigt läckra, gillar att dom är lite sportiga Ler Hos IoB-butiken har ju jag och mina läsare 10% i rabatt på hela köpet dessutom så då blir det ännu billigare. Uppge “Muppsan” i kassan så dras rabatten av.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja riktigt läckra=)

Anonym sa...

Jag hittar dem inte på deras hemsida... Kanske är de slut

Anonym sa...

hittar inte heller vad söker man på?
maila ditt svar till ms_geka@hotmail.com

Lisa sa...

Hej! Jätte fina:) beställde till båda barnen men kunde tyvärr inte använda rabattkoden du skriver om:(
mvh Lisa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos