Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

IDAG MÅNDAG ÄR JAG GLAD FÖR…

Tänkte att den här veckan ska jag hoppa på JennyN´s måndagslista, behöver faktiskt lyfta fram alla bra saker och skjuta undan alla de dåliga, blev lite för mycket av dom en och samma helg. Men insåg direkt då jag började med listan att jag haft en fantastisk vecka!

  • Jag hade en helt otroligt mysig dag med min dotter igår på julmarknad och bio.
  • Blev bjuden på en kanongod middag av Älskling i lördags.
  • Min julkalender verkar vara otroligt uppskattad av mina fina läsare.
  • Jag har fått rå om min älskade Lillasyss i flera dagar.
  • Fick även ett efterlängtat besök av Storebror.
  • Jag har världens underbaraste familj ♥

Gör din måndagslista du oxå och jag lovar att du genast mår bättre!

2 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Ja det är en riktig pepplista, och man inser hur mycket man har att vara tacksam över.

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Skönt med en sån där lista :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos