Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 13

julkalendern_13_nestle

Bakom lucka nr 13 gömmer sig Nestlé barnmat och

bjuder in er till en kanontävling!’

 

‘Pris: Två vinnare av värdecheckar att handla valfria Nestlé produkter för, en som vinner värdecheckar för 500kr och den andra för 100kr.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, svara sen på frågan “Det har kommit två nya smaker på mellanmål från Nestlé. Frutti Solfrukter samt Frutti Jordgubb, Blåbär och Äpple. Vilka frukter ingår i Solfrukter?“ i en kommentar nedan. Svaret hittar du på Nestlés hemsida.

 

Tävlingen avslutas den 16/12 kl. 21.00 Lycka till!

 

OBS – inga kommentarer kommer att synas förrän efter

tävlingens slut så ingen kan fuska!

OBS – ni har väl inte missat Nestlés barnvagnsutmaningen?

35 kommentarer:

sandra sa...

detta är en kanontävling! köper bara nestle till min dotter. i solfrukter finns dessa: Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.

har delat på fb.

mvh
sandra

Barnboksbloggen sa...

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

Har delat på FB (Carola Lindström)

Lina sa...

Delat på FB !

Den innehåller, Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin C.

:)


johanssonlina84@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Svar: det ingår Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin C.

*håller tummarna*

KRAM

Madeleine sjöström sa...

I solÄpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin Cfrukter. Har delat på fb och hoppas nu på tur =)

joi sa...

frukterna som ingår är: Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

Delar på face-johanna andersson

Esmeralda sa...

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango

Johanna sa...

Håller tummarna!

Frukterna som ingår i Solfrukter är Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

solfrukter innehåller Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

och jag har självklart delat på fb
alexandra axdal dahlberg


kram alexandra
axdal@me.com

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! Svaret= Ingredienser:
Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin C.

jenn2you@hotmail.com

ANGELICA.BLOGG.SE sa...

Bra pris :D DOck har jag inga barn :P

pernilla sa...

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango ingår i solfrukter.

pernilla sundqvist på fb har delat.

sundqvist91@hotmail.com

hoppas så innerligt på vinst för detta skulle jag verkligen behöva... god jul !

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Åhh vilken underbar tävling! Perfekt nu när vårt lilla matvrak börjat med riktiga portioner och ska upptäcka kött och fisk och äta "riktigt" kvällsmål! Med bara en inkomst att leva på så gör vi så mycket vi kan och har lärt oss själva, men det vore härligt att få lyxa till det med lite nya smaker :)

1 Jag har delat tävlingen på Facebook - Ingrid Sahlqvist.

2. Frukterna som ingår är; Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.

Nu hoppas jag innerligt på tur! Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

svar: äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.

delat (Anna Hägg)

Anna Krentzel sa...

Svaret är : Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

DElar på FB

Anna Krentzel

anna.krentzel@gmail.com

Madde - Julkalender sa...

Klart jag är med. :D
Skulle jag vinna skulle jag ge presentkortet till min lillasyster som bor i pajala.
Där uppe kostar allt minst 5kr mer än här i sthlm så presentkortet skulle hon bli kanonglad över och inte minst hennes lilla skruttunge. :)

Delar på fb Madelen Jansson.

I solfrukter ingår Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango.

Håller tummarna.

Kram Madde.
http://vhdbrud.blogg.se

Ötjejen sa...

Hej! Jag vill vara med!

Har delat tävlingen på FB!

Frukterna som ingår är:
Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango!

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Helene sa...

Vilket fint pris! Nu är det bara att hålla tummarna!

Har delat på fb, Helene Wiklund

I solfrukter är det; Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.


helenewiklund@hotmail.com

Linda D sa...

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Ej med men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/nestle-1612.html

Fröken svår sa...

Jag är gärna med. Har delat på fb.
Svar;
Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango rockbarnettavlar@hotmail.com

Julia julia.r@comhem.se sa...

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango
Låser som en mumsig blandning :)

Har delat på fb såklart :)

Anonym sa...

Å jag är helt klart med!!
Delat på facebook- Helena Nena Westberg

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.

Håller Tummarna Jättehårt!!
nena85@live.com

MVH // Helena

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Delar på fb - veronica bredland bråten

Svar: Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

veronica_134@hotmail.com

Jannicke sa...

Frutti Solfrukter innehåller följande frukter:
Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango.

Jag har delat tävlingen på Facebook, Jannicke Nyqvist.

Cilla sa...

Jag har delat tävlingen på min Facebooksida och mitt svar är:
Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos & mango!

anki80 sa...

innehåller frukterna päron banan äpple persika annanas aprikos o mango

delat på FB

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är med :)
Har delat på facebook "https://www.facebook.com/profile.php?id=792367490"

Svar: Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin C.

Håller tummarna!
Kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Jonna Nilsson Enkulls sa...

Hej hej, perfekt tävling! Frutti solfrukter innehåller Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos och mango.

Liza Engström sa...

Jag vill vara med. Har delat på FB (Liza Engström)
Svaret på frågan är: Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango.

Kram Liza
engstrom-jonsson89@hotmail.com

Madde sa...

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin C.

Har delat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen!

Håller tummarna för lite tur:) Har aldrig vunnit hos dig innan så får hålla de extra hårt!
madeli@hotmail.se

Fröken M sa...

svaret är : Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango och vitamin C.

Delar på FB såklart - Michaela Johannesson :)

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla, skulle kunna köpa mycket smaskigt till in lilla Tova om vi har turen på vår sida

Svaret är Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango

gillar och delar på fb (Linda Granberg)

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

jessamy sa...

Hej.

Jag är med :) Jag har delat på min facebook. Linnéa Möller.. :) Hoppas jag gjorde rätt när jag gjorde det som statusuppdatering =)

Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango är fruktena som finns i

Lotta m åtta sa...

Jag tar chansen att vinna!

Hoppas på tur! =)

Svar: Äpple, banan, päron, persika, ananas, aprikos, mango


lottasundin6@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos