Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 16 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 16

julkalendern_16_trampoolin

Aquababy och Trampoolin har arrangerat babysim och simskolor sedan år 2000 och tusentals barn har lärt sig älska vatten och simma hos dom. Deras simkurser finns i alla nivåer och för alla åldrar, från 3 månader till vuxen.

Trygghet, lekfullhet och glädje går som en röd tråd genom hela deras verksamhet. Deras målsättning är att vara veckans höjdpunkt för hela familjen.

 

Pris: Valfri simkurs hos Trampoolin/Aquababy

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook och lämna sedan en kommentar nedan med vilken simkurs & anläggning du önskar att vinna.

Extra lottchans: Gilla Trampoolin/Aquababy på facebook.

 

Tävlingen avslutas den 23/12 kl. 21.00

16 kommentarer:

♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥ sa...

Jag brukar mycket sällan vara med i tävlingar på bloggar, men den här vill jag SÅ gärna vinna!!

Då skulle jag gå på simlekis med Zack (på Rosenlundssjukhus).

Jag har delat och gillat!

//håller tummar och tår

Jeanette sa...

Delat o gillat tidigare :-)
Skulle så gärna vilja gå en fortsättningskurs
med min tjej, hon har ju gjort så otroliga framsteg
på syskonkursen :-)
Tibblehemmet Täby skulle passa oss som tidigare !

/ kramisar <3

Cissi sa...

Det här är ett pris som jag verkligen skulle vilja vinna tillsammans med min lilla prinsessa!

FB Cecilia Tavlar

sandra sa...

im in, delat tävlingen å gillat på fb namn sandra leinonen,

mvh
sandra

Nina Bergquist sa...

Jag skulle väldigt gärna vinna simlekis för Theo uppe på rosenlunds sjukhus. Han älskar vatten.

gillar dem på fb och jag har delat länken.

mvh Nina

(nina_bergquist@bergnet.se)

Madde - Julkalender sa...

Självklart är jag med vilken drömvinst! :D
William skulle älska det.

Delar på fb. Madelen Jansson.
Gillar även på fb, Madelen Jansson.

Om vi vann skulle vi vilja gå i Bromma på simlekis, fanns en kurs på tisdag eftermiddagar eller en lördags förmiddagar som skulle passa oss kanonbra. :)
Börjar i Januari isf. :D

Håller tummarna riktigt hårt.

Kram Madde.

Julia sa...

Åh vilken toppentävling, så bra när man har tvillingar, det blir ju så dyrt när man ska betala dubbelt :)

Jag skulle välja plask & lek på Kungsholmen SSH

Har delat och gillar på fb, namnet är Julia Rosén
julia.r@comhem.se

Anna me_anna@spray.se sa...

vill vinna: http://www.trampoolin.com/kursbeskrivningar/smabarnssimskolor/simlekis/ på http://www.trampoolin.com/anlaggningar/nacka/

gillat på fb :)

Jannicke sa...

Hej, jag skulle vilja vinna Babysim steg 1 - introduktionskurs på UMAS i Malmö.
Då skulle min dotter Mathilde få gå på babysim, perfekt eftersom hon älskar att bada.

Har gillat tävlingen på Facebook, Jannicke Nyqvist

Anonym sa...

När man har en sambo som älskar att segla och en son som snart är två månader skulle det kännas mycket tryggare i sommar med en kurs i babysim i ryggen..
Då skulle jag välja Rosenlunds sjukhus i Sthlm City

Gillar på Facebook som nr 682 och delar i min logg.

Tack och God Jul till dig fina Muppsan!
//Elin

madamemagica(at)hotmail.com

Anna Krentzel sa...

Gillar och delar=)

Skulle välja plask & lek och Vasastan som anläggning.

Anna krentzel

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är inte med och tävlar men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/trampoolinaquababy-2312.html

Johanna Kenas sa...

Håller tummarna! Skulle gärna gå med Nova på simlekis i Upplands Väsby på söndagar! :)

Johanna Kenas sa...

Just det! Gillar förstås också Trampoolin på FB också! :)

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! Skulle vara en perfekt present till min kompis som ska ha barn snart!!!



Jenn2you@hotmail.com

jenn sa...

jag har delat med namnet barbados jenn!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos