Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 december 2011

IDAG MÅNDAG ÄR JAG GLAD FÖR..

 

  • Hela hemmet är julstädat.
  • Det är endast 3dagar kvar tills vi åker till paradiset och ledighet i flera veckor.
  • Hade en mysig dag tillsammans med bonusgrabben igår.
  • Jag och Amanda är nyfriserade och fina till jul.
  • Valparna växer och mår bra, snart har alla fyrdubblat sina vikter!
  • Får otroligt många kommentarer om att jag har årets julkalender vilket gör mig sååå glad.

 

Gör din måndagslista du oxå och jag lovar att du genast mår bättre!

 

 

Pssst… vinstregn på facebook – har du vunnit någon av tävlingarna, spana in Muppsan´s julkalender på facebook och se om du hittar ditt namn Ler Har du inte facebook så kommer ett vinstmail inom kort om du uppgett din epostadress.

1 kommentarer:

Mia sa...

Ta med spadar! =)
Det var en hel del snö på Malungen.
ELler, det beror så klart på vad man jämför med, men snö är det iaf.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos