Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 8 december 2011

JULKALENDERN–LUCKA 8

julkalendern_8_namnband

I dagens lucka ligger Namnband.se som sponsor!

 

Pris: Fyra stycken vinnare av en personlig sagobok.

En personlig barnbok är en bok där barnet är sagans hjälte! Boken handlar om just ditt barn och tre av barnets vänner. Boken skräddarsys så att barnet skall känna igen sin ålder, hemort och sina vänner.

 

Tävlingsregler: Dela tävlingen på din facebook, gilla Namnband.se på facebook och lämna sedan en kommentar nedan om att du är med i tävlingen samt skriver vilken sagobok (du hittar alla här) du önskar att vinna.

 

Tävlingen avslutas den 16/12, kl. 21.00 Lycka till allihopa!

 

OBS – om ni köper en sagobok under tiden tävlingen pågår och sen lyckas bli en av vinnarna – då behöver ni givetvis inte betala för den boken.

NAMNBAND_vit

41 kommentarer:

veronica sa...

jag vil absolut vara med.

har tipsat på facebook (veronica hedlund)
www.facebook.se/inka1982

jag har gillat på facebook

denna skulle jag välja Mitt första mysterium


veronicahedlund@hotmail.se

Ötjejen sa...

Har gillat och delat!

Om jag vinner vill jag ge äventyret med sjöjungfrurna till min äldsta dotter Fanny när hon fyller 6 år i januari!

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Barnboksbloggen sa...

Jag gillar Namnband på FB (Carola Lindström)

Jag skulle vilja vinna Mina vänner dinosaurerna för att ge till min brorsson när han fyller år. Tror att den skulle bli väldigt uppskattad.

Madde - Julkalender sa...

Jag är med. :)

Gillar och delar på fb Madelen Jansson.

Om vi vann skulle vi vilja vinna sagoboken Min tigersaga. :)

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Jenny Sjöberg sa...

Jag gillar på fb, delat inlägget och tipsar om tävlingen här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/12/08/6821925-julkalender-vinn-personlig-sagobok/

Jag vinner helst boken Min vän nallebjörnen.

jenjonsjoberg@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Har delat på fb - veronica bredland bråten

gillar namnband på fb - veronica bredland bråten

Hoppas vinna min julsaga =)

sandra sa...

jag har delat tävlingen på fb, gillat på fb namn sandra leinonen.

skulle vilja vinna denna sagobok till min dotter "Mitt äventyr med sjöjungfrurna
"

mvh
sandra

Anonym sa...

Gillar och delar såklart även jag, så hoppas jag att en personlig sagobok ska förgylla vår dag :)

Kram

Anna M RAutila
mr22ga@hotmail.com

Susanne sa...

Jag gillar och har delat på FB.
Susanne L G

Hoppas att jag vinner boken "Min vän Nallebjörnen".

gotland(at)speedmail.se

Syndare sa...

Delar o gillar på fb som Emma Lisa Magnusson C

Vill gärna vinna Min Tigersaga!

Mari sa...

vill gärna vara med och tävla
har länkat på facebook, Mari Blom heter jag.
har gillat på facebokk, och samma namn som oven.
och om jag vann skulle jag vilja vinna Mina vänner dinosaurierna.



min mail: mixenpixen@hotmail.com

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Jag är med och tävlar.

Gillar på FB - Katta Markowska

Har delat på FB.

Skulle vilja vinna dinusarie boken :)

kattaaa@ymail.com

johanna med tyra och otto sa...

Jag har delat på fb: johanna Norekvist

har gillat.

jag skulle vilja vinna en julsaga om min son otto:)
sweetjutta@hotmail.com

Patience -18 & mor till Damien sa...

Delat -Patience palm prottengeier

Jag vill ha Min magiska lampa. Hade den från när jag var liten som mamma hade gjort till mig :)

Annelie sa...

Men vilket härligt pris, de är jag gärna med och tävlar om.

Har delat gillat och sedan delat de inlägget. Gillar sedan tidigare dom på facebook. Annelie Bunne

Om vi skulle vinna tror jag min dotter skulle gilla: Min vän nallebjörnen

Håller tummarna, vore himla roligt med en personlig bok att läsa när hon ska sova.

Kramar från oss.

annelie_nor@hotmail.com

Kristina Karlsson sa...

Lycka vore "En julsaga"

Gillar på FB :-)

kicki_m1@hotmail.com

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med!

Har delat och gillat Namnband på FB (elin jonsson).

Skulle vilja vinna Mina vänner dinosaurierna till Mille! =)

*håller tummarna*

KRAM

Lina sa...

Är såklart med.
Gillat & delat på FB (Lina Johansson)

Vinner jag vill jag ha Mitt första mysterium boken :) Det låter spännande för min dotter "att vara med i"


johanssonlina84@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

FB: C Care Regn

Vinner jag önskar jag.
Mitt äventyr med lejonkungen

care69(at)live.se

qat sa...

Jag har gillat/delat tävlingen på facebook (som namnet ana lund), gillat namnband.se och jag skulle jättegärna vilja vinna Mina vänner dinosaurierna eftersom min lille kille är tokig i dinosaurier. :)

Anonym sa...

Åh, en sådan rolig idé! Om jag vinner så önskar jag "Mitt äventyr med sjöjungfrurna" till min yngsta dotter som fyller fem år i början av nästa år. Tror den skulle uppskattas mycket av henne:). Delar och gillar på fb.

mvh Linda Byström
storan74@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med. vill vinna Min julsaga. gillar på fb (anna hägg).

delat.

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är med!
Delat på fb (Christina Kaakinen)
Gillat namnband på fb.
Om jag vinner väljer jag boken "Min Julsaga".
stina38_@hotmail.com

cammie sa...

Gillar och delar på FB - Camilla F Tuschaa

Min tigersaga skulle jag önska till min äldsta son :)

mail: tuschaa@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med, har fixat Fb, och önskar vinna boken Mina vänner dinosaurierna
där huvudpersonen blir min son.

mvh

Robine Mebius
volpino@live.se

anki80 sa...

Mitt första mysterium har delat o gillat på facebook ann-Christine Johansson

Sara sa...

ååå klart jag vill vara med,
vill vinna en tigersaga till dottern.

gillar och delar :)

Mia sa...

Mitt första mysterium - det är nog den som skulle gå hem här.
Så jag är så klart med.

Länkat igen: http://woodland.blogg.se/2011/december/luckan-av-today.html#comment

Sanna sa...

Jag är absolut med och tävlar, har delat och gillar sidan sedan tidigare på FB (Sanna Kaakinen).

Önskar vinna boken "Mitt äventyr med sjöjungfrurna" till min dotter.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

jag är med och tävlar om boken "min dag som hockeyhjälte. vore en kul julklapp till nån av pojkarna när de växer upp i lite av en hockeytokig familj :D

delat på fb (Annika Nilsson Pettersson) och gillar deras fb-sida

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

GO sa...

Delar & Gillar på FB!

Skulle vilja vinna "Mina vänner dinosaurierna" till min 2-åring som redan älskar dinosar. Han älskar även att läsa så detta skulle bli en riktig hit om jag vann!

/gloria780605@hotmail.com

Pernilla NIlsson sa...

Har delat och gillar på FB. Önskar att jag vann Mitt äventyr med de sju små dvärgarna :)

Anonym sa...

Har gillat på fb!=)

Mitt äventyr med sjörjungfrurna r en given boj till Moa 6 år!=)

Kram Katrine Nyqvist

jenn sa...

Jag vil vara med!!!! Om jag har turen med mig vill jag ha denn som heter Mina vänner dinosaurierna! Jag har gillat med namnet Barbados jenn!


jenn2you@hotnail.com

Helene sa...

Jag är med!
Gillar inlägget på fb, Helene Wiklund
Gillar namnband på fb, Helene Wiklund.
Skulle vilja vinna boken mina vänner dinosaurierna!


helenewiklund@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Vill vinna Min Julsaga

Gillar Namnband på FB och har delat där och taggat dig (Anna Karlsson)

även delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/namnband-1612.html

blogg@annakarlsson.se

Pia Li sa...

Hej!

Är gärna med och tävlar om en personlig barnbok till mitt barnbarn!

Delat på FB! (Pia Li)
Gillar Namnband.se redan!

Skulle turen vara framme, så önskas boken Min Julsaga!

I år är det vi som ska få fira Julafton med henne. Hon är nu 1,5 år, så mycket är det som händer varje dag, nya ord och en massa bus!

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går! Så kanske hon den av tomten i julklapp får!

Kram Pia

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla.
Jag har gillat Namnband.se och delat på FB
Om jag vinner vill jag ha Mitt första mysterium.
/Lena
sygalen53@gmail.com

Anna Krentzel sa...

Gillar och delar på fb. Skulle vilja ha denna Mina vänner dinosaurierna då min son är galen i dinosaurier..

Anna Krentzel

anna.krentzel@gmail.com

Linda sa...

gillar på fb. vill vinna: "min tigersaga" till dottern

Liza sa...

Jag vill vara med
Delat och gillar på FB (Liza Engström). Jag önskar vinna boken "Min julsaga" till Ingrid som blir två år i Mars.

/Liza

engstrom-jonsson89@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos