Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 december 2011

LYXIG MÅNDAG

ATT00480ATT00483


I måndags mötte Andreas (min bonusgrabb) upp mig inne på Stureplan efter mitt möte och vi gick och hämtade ut ett stort paket till honom som han beställt. Amanda var hos en kompis så hon skulle inte hämtas förrän på kvällen så då bestämde vi oss för att lyxa till det lite och stanna kvar inne i stan och gå på restaurang, tre rätters blev det till och med Blinkar Älskling fick mysig egentid med Alvin istället, hihi.. Vi åt tills vi nästan sprack – helt underbart god mat! Hade inte tänkt att ta efterrätt men Andreas övertalade mig – blev husets egengjorda sorbet med bubbel över *mums* . Inte alltid man får rå om en tonårsgrabb så gäller att passa på!


ATT00486

1 kommentarer:

Linda sa...

Fint att läsa om bonusmammor som faktiskt bryr sig om sina bonusbarn. Man har ju läst allt för mycket på ett visst familjeforum och där blir man nästan mörkrädd ibland.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos