Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 september 2011

VINNARE HEMLIG GOODIEBAG

vinnare_goodiebag

Tack alla ni som röstat och hjälp mig i valet av vinteroverall till Amanda, nu har jag som sagt gjort mitt val och klickat hem en lila fin overall samt tillhörande vantar m.m. Jag hoppas hoppas jag gjorde rätt val Ler 

 

En av er som har kommenterat och dessutom länkat till sin favorit hos Babyshop var Petra – som är vinnaren av den hemliga goodiebagen! Grattis Petra!!! Hör av dig till mig med din adress så skickar jag din vinst.

2 kommentarer:

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

åååhhhh va spännande, tänk att jag vunnit 😁TACK

kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Gattis petra :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos