Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 september 2011

ONEPIECE TILL BARN

onepiece_barn

Nu då hösten närmare sig med stormsteg så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att införskaffa en Onepiece till Amanda – eller det kan lika gärna vara en från Lindex, H&M eller någon annat märke eller klädkedja. Vill bara hitta en fin till ett bra pris och i hennes storlek då såklart. Kanske skulle vara roligt med en till Alvin oxå Blinkar Han skulle se ut som en liten rumpnisse, hihi…

 

Någon som vet vart man kan hitta Onepiece för barn eller kopior?

6 kommentarer:

Annelita sa...

Tjohalia har jättefina. :)

Mia sa...

NameIt tror jag det var som hade rätt fina faktiskt. Iaf till killar. =)

Sara E sa...

Jag köpte en till Wilma på Nameit igår, den var knallrosa med grön dragkedja och grönt innertyg i huvan. Mycket uppskattad av henne!

♥ Sojka ♥ sa...

Åh det vill jag också ha! Supersöta! Hittade du någonstans till barn?
Kram!

Anonym sa...

Mysdressen.se har superfina onepiece till barn kvaliteten är super

One Piece barn sa...

Tycker det är väldigt svårt att hitta One Piece till barn!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos