Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 september 2011

ÄVENTYR I SKOGEN

ATT00031

Gårdagen tillbringade jag hela fm i skogen med Amanda, Andreas och Steffie – japp, vi plockade svamp igen Skrattar Inte så mycket kantareller den här gången MEN säkert 10liter rödgul trumpetsvamp! Jihoo! Vi blev avsläppta med båten och sen bestämde vi oss för att ta oss runt hela sjön och bli upphämtade där istället, dessvärre stötte vi på en del problem. Det gick inte att ta sig dit utan att behöva traska igenom vassen och gyttja! Andreas och Steffie ska kolla läget om det går, precis då dom nästan tagit sig över så sjunker Steffie ner i ett gyttjehål – hela hon får lera på sig överallt, från topp till tå! Jag  vet att det var synd om henne men jag har en sjuk skadeglädje och kunde inte sluta skratta. Att jag hade flax nog att hinna ta kort på det är ju helt otroligt, hihi… Sorry Steffie Blinkar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos