Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 5 september 2011

MINA SMÅ TJEJER

ATT03346

Leeloo & Amanda – mina fina små tjejer!

Snart är det dax för Leeloo att löpa igen och då ska vi återigen försöka para henne. Den här gången blir det med en annan chihuahua och inte min Pappa & Maggans. Hoppas hoppas att det vill sig och att hon får valpar Ler Då skulle dom lagom komma till jul – vilken julklapp!

1 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Åh så söt bild! :) Är också sugen på att skaffa husdjur men det får vänta. Så mycket jobb. :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos