Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 september 2011

PACKA GOODIEBAGS

goodiebags

Varje dag nu får vi in helt fantastiska och spännande produkter som ska packas i våra goodiebags som ska delas ut till våra gäster på vårt kommande event på Rica Talk Hotell. Vi hade en grym goodiebag sist men jag tror om möjligt denna blir oslagbar Skrattar 

 

Vilka kommer på Barnshopping.se´s event i nästa vecka?

12 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jag och Sofia planerar att komma, om hon inte får för sig att föda barn... då vette fan hur jag ska hitta själv:) kramar

Madde sa...

Det låter spännande måste vara väldigt roligt att se dom fyllas och veta att man själv ska få dela ut dom. :)

Jag kommer självklart. :D

Kram.

Josephine-mamma till Elika & Nick sa...

Jag & Mickan kommer :-)

Petra - mamma till Kevin och Nathalie sa...

Såklart jag kommer, ska bli superkul och det bästa är ju att det kommer vara väg i väg med barnvakten, hahaha..

Anna sa...

Jag kommer=)

Sara Edström sa...

Hade lätt kommit om det inte var så långt =(

zasata sa...

Ååå jag vill så gärna komma, kan ni inte ha något i Göteborg..? Oc spara en goodiebag till mig!! ;D

Carola L sa...

Vad roligt med ytterligare event! Som vanligt önskar jag att jag skulle kunna åka :-(

mathilda sa...

hade varit grymt att kunna fara, men det är inte alltid så lätt att få ihop pusslet när man börjat jobba...
Hoppas ni får det super, ser fram emot att läsa bloggar både om eventet och den gryma goodiebagen :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag kommer, skall bli så roligt.

Andrea sa...

Håller sig barnen friska så kommer jag :)

Sanna sa...

Jag vill, jag vill! Men kan inte :(

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos