Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 9 september 2011

MER SKOR TILL BARNEN

ATT00794

ATT00797

Klickade hem nya stövlar till Alvin eftersom dom han har från Didriksons verkar han få ont av – blev ett par randiga fina med fiskar på istället från Spartoo.se

Passade även på att köpa ett till par nya sportskor till Amanda, denna gång i märket Puma, svarta med rosa glitterdetaljer. Enkla att ta på och snygga! Hoppas snön dröjer så Amanda hinner använda dom ett bra tag till Ler 

Idag åker vi ju till stugan så då ska regnstövlarna med och invigas – får vi se om dessa passar bättre. Köpte ju en storlek större oxå, stl 22 – får se om min lillkille drunknar i dom, haha…

Nästa gång vi åker till stugan lär vi ha behövt införskaffat nya vinterstövlar istället Förvånad

Jag tror jag shoppar mest skor nu till barnen – helt galet!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos