Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 1 september 2011

DUNDER OCH BRAK

ATT02128

Tidigare idag mullrade det bra nog och himlen öppnade sig – då är inte lilla Leeloo speciellt tuff. Åska är nog det värsta hon vet – hon började med att svansa efter mina ben men jag stod och dammsög så kunde inte riktigt hålla i henne samtidigt. Hon försvann men jag tog förgivet att hon sprungit och lagt sig i vår säng under täcket.. men hittade henne i köket, på ett hyllplan. Stackars liten och vara rädd Ledsen

3 kommentarer:

Camilla sa...

Stackars liten :-). Tur att det inte var min jycke för då hade hyllan brakat ner...

Camilla sa...

Stackars liten :-). Tur att det inte var min jycke för då hade hyllan brakat ner...

Anonym sa...

People are yours alright! . We at the very least have to get these individuals stealing photos to start out running a blog! They possibly just did a picture research and grabbed them. They seem very good although!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos