Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 21 september 2011

IKVÄLL SMÄLLER DET

Ojoj, som vi arbetat och slitit – men ikväll får vi veta om slitet har varit värt det! Ikväll är det nämligen dax för Barnshopping.se´s stora bloggmingel Skrattar Har i två dagar stått och packat goodiebags för glatta livet – njaa, inte riktigt. Det var så sjukt slitsamt och jag tror att jag dragit på mig ryggskott på kuppen! Tack vare en underbar vän så gick allt mycket fortare, smidigare samt roligare! Tack

Är så nöjd med innehållet i våra goodiebags dessutom – jag hade iaf blivit superglad för innehållet, hoppas våra gäster med kommer att bli det Förvånad 

Jaja, ska springa och lämna ungarna nu, dom får börja tidigare så jag hinner med mig med allt idag, ska försöka uppdatera något under dagen annars får ni hålla er tills imorgon! För er som kommer ikväll, vi ses i bloggvimlet.

5 kommentarer:

zasata sa...

ååå så roligt det hade varit.. får starta bloggen som företag eller något.. kan man inte dra av tåg biljetter på skatten då... haha... spara en goodiebag till mig ;)

Frida sa...

Jag har ställt en fråga på bloggen. Vore kul om du ville svara på den.
Vilket är ditt dröm resemål?
Gå in på bloggen och svara vettja. :)

Mia sa...

Lycka till!! =)

Josephine- mamma till Elika & Nick sa...

Åh.. Det ska bli så skoj!! Ses i kväll :-)

ljummetkaffe sa...

Stort tack för en jättetrevlig kväll!

Med den goodie-påsen var det svårt att inte bli mer än nöjd!
Mina favoriter blir nog muggarna och de båda mössorna, barnen vägrar ta av sig dem och det är ju alltid ett gott betyg ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos