Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 13 september 2011

VILKEN KLANT JAG ÄR

Jag blir så förbenat arg på mig själv – nu då jag packade tog jag fram passet och dubbelkollade för femte gången att det fortfarande gällde, jodå – fram tills 2014. MEN vad har jag missat helt och hållet? Jag har ju gift mig!! Det står ju mitt tidigare efternamn på passet och inte mitt nya. Så nu åker jag på att behöva skaffa ett tillfälligt pass på Arlanda som är snordyrt Ledsen

3 kommentarer:

Cissi sa...

Lätt att missa! ;) Otur

Lii sa...

Jag tror inte att du behöver ha pass till Tyskland.
Det ska räcka med giltligt IDkort/körkort.
Kolla upp det så slipper du snordyrt tillfälligt pass ;)

Ha en fin dag!

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

men du behöver väll inget pass till tyskland.. inom EU ska man väll inte behöva pass.. fast jag ska nog inte säga för mycket.. är ju inte hundra.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos