Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 12 september 2011

SKA VI FÅ VALPAR?

leeloo

Typ två månader tidigare än vad jag väntat kom Leeloo´s löp, idag märkte jag att det var på gång! Det betyder att i nästa vecka ska Leeloo paras och vi hoppas på lite valpar! Tänk om det vill sig den här gången! Den här gången blir det med en hanhund från en kennel, vilket känns väldigt tryggt. Självklart har han oxå stamtavla och helt felfri. Kan tänka mig att det blir fina valpar! Någon som är sugen på en chihuahua valp? Blinkar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande!

sandra sa...

hejsan jag har min första tävling på min blogg. hoppas du vill vara med :) http://sandraleinonen.bloggplatsen.se/2011/09/12/6226510-tavling-kalaslagretse/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos