Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 september 2011

MINYMO VINTEROVERALL

Minymo

Den här snygga vinteroverallen ska Alvin ha i vinter – märket är Minymo och helt nytt för mig i just vinterkläder. Ska verkligen bli spännande att se hur kvaliteten är! Längtar nästan till vintern så han kan börja använda den Ler Minymo´s overaller kan ni köpa hos Cutiepie – kom ihåg att använda min “muppsan” rabatt så ni får 15% i rabatt på hela köpet!

1 kommentarer:

MansonDust ~ nybliven fyrabarnsmamma sa...

Vad kul, min lille kommer ha samma - fast den med rött! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos