Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 29 september 2011

NOKA–SPAGHETTI BOLOGNESE

noka_nyhet_spagetti

Jag fick för ett tag sen testa nya Noka´s Spaghetti bolognese! Jag som redan är galen i deras jordgubb och blåbärs shake hade bara goda förväntningar Ler Så rätt jag hade, men inte kunde jag väl tro att en liten pulverpåse kunde förvändlas till en normalstor portion och en otrolig smakupplevelse, mums säger jag bara. Kommer givetvis finnas här hemma nu oxå så jag kan variera luncherna lite.

 

Info: Noka ger dig en snabb viktreduktion. Nokas nya middagsrätter är ett helt nytt koncept för färdiga rätter och är helt unika. De smakar otroligt gott är mättande och ger drygt 200 kcal/ måltid. Alla NOKA produkterna innehåller allt det som din kropp behöver av näringsämnen, alla vitaminer mineraler samt omega 3 och 6.

 

Här kan du hitta Noka´s alla återförsäljare, gå gärna med i deras facebook grupp, dom anordnar alltid massa roliga tävlingar m.m.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos