Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 3 september 2011

ANDREAS–AMANDA–ALVIN

Har ni sett något snyggare armband? Jag bara VILL HA! Det är verkligen min stil och något jag skulle bära all the time! Dom finns att köpa hos min favorit smyckesbutik - Carolinessmyckeskrin.se. Antingen med barnens namn på ♥ Andreas – Amanda – Alvin ♥ Eller kanske det som står ovanför min och Älskling´s säng “Amor vincit omnia”. Man kanske borde ha två armband Blinkar Kostar iaf endast 160kr hos Carolinessmyckeskrin.se.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos