Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 8 september 2011

KRYSSNING MED BARNEN

hyttParadiseDeluxe_big

Nu har jag bokat in en kryssning för hela familjen på höstlovet på min favoritbåt Birka ParadiseLer Vi fick ju en gratiskryssning efter Mammabloggkryssningen som jag uppgraderade samt bokade till ytterligare en hytt. Den här lyxhytten ska jag, Älskling och småttingarna ha. Andreas och hans älskade Steffie dom får en egen, men uppgraderade även den till en finare, den nedan. Kommer bli så mysigt! Perfekt att åka på höstlovet då det är massa barnaktiviteter ombord!

hyttParadiseQuality_big

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Åhh va härligt :)

Anita sa...

Åh, det så fantastisk ut! God tur :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos