Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 18 september 2011

HÖSTVÄDER

ATT00022

I förra veckan hade vi verkligen riktigt höstväder – regn och rusk varenda dag! Men vad gör det barnen – på med regnkläderna och dom är lika nöjda ändå.

Amanda har Didriksons och Alvin har Star Wars regnkläder, båda inköpta på Nelly.com. Amandas stövlar är oxå Didriksons men Alvin har nya nu från Spartoo.se. Något jag har gått om så är det regnstövlar till barnen – jag skulle kunna tjäna en hacka om jag sålde några tror jag Förvånad

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos