Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 8 september 2011

BLIR SÅ ARG

Igår då jag skulle på möte tänkte jag ta min cykel dit, inte så långt dit vi bestämt träff så smidigast och snabbast var med cykel. Stressad som alltid så kom jag ner i vårt LÅSTA cykelförråd och upptäcker att min cykel finns inte där – helt borta! Eftersom jag redan är stressad så resulterar det i ett utbrott och får lite smått panik – hatar att vara sen till möten. Var bara att illa kvickt beställa en taxi för att ta mig till mötet istället. Så jäkla tråkigt!

 

Mötet var med finaste Lotta Gray “Vimmelmamman”, vår konferencier på vårt kommande bloggevent som vi anordnar. Tur hon är så underbar så hon vände på min dåliga dag!

2 kommentarer:

cinah sa...

Fy ATTAN va tråkigt,hur fräck kan man bli?
Hmm,spännande spännande me kommande bloggevent =)
Nått man kan delta i??
Här rullar allt på efter mammabloggkryssnignen,kommit igång lite mer med mitt företag,har hur mycket idéer som helst..så de blir nog bra.
Ska ta & uppdatera min blogg lite mera om allt som händer med lilla Alexia samt va som händer me mig & mitt företagande =)
Känns härligt att ha några fler att träffa när man åker ner till Sthlm =) Ha de så bäst & var rädd om dig/er! Kramkram

Cicci sa...

Svärfar äger en cykelaffär, som såklart är LÅST, när de har stängt. Han blev av med 80 helt nya cyklar inom loppet på 2 veckor.. Han var aaaaaarg!!!

Min mamma blev också av med sin cykel i lägenhetshusets låsta cykelförråd. Det är sjukt att folk inte kan skilja på ditt o mitt...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos