Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 29 september 2011

PÅ JAKT EFTER STÖVLETTER

Då vi var i Tyskland och Köln fyndade Madeleine så fina stövletter – ångrar som fan nu i efterhand att inte jag oxå slog till på ett par. Kanonpris på alla dessutom, jaja, klart man är efterklok.

Kikade runt på Spartoo.se efter liknande stövletter och hittade en del, men sen hittade jag även dessa coola boots – helt i min smak. Kanske jag måste klicka hem dom oxå, visst kan man ha nitar ett tag till? Blinkar 

Tänk om jag skulle börja räkna hur många skor jag har? Nej, fy – då kanske jag får ångest nästa gång jag ska klicka hem ett par nya, hahahaha…

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos