Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 15 september 2011

PUMPS FROM HEAVEN

Dom här skorna hade passat grymt bra tillsammans med min outfit idag – tänk att springa på en mässa från morgon till kväll i dessa pumpsBlinkar Fasiken vad snygg man skulle vara men AJ vad ont jag skulle ha sen, haha..

Jag är en sån person som helst av allt går i ballerina skor eller vanliga sneakers – det ska vara bekvämt. MEN samtidigt älskar jag skor och jag köper hur många som helst som jag använder kanske en gång sen aldrig mer! Kanske borde starta en sko-bloppis här på bloggen?

Hur är du, springer du i high heels. foppatafflor eller sneakers?

2 kommentarer:

Tove sa...

Jag älskar höga klackar, och använder dem ofta! :-) Både sommar och vinter.. ;-)
Nu när man ska vara praktisk med sandlåda och vårt stora cart-intresse så blir det dock ballerina eller sneakers..

Mia sa...

Jag klarar inte av klackar. Skulle se ut som en anka som skitit på sig om jag gick i skor med klackar. hihi...
Men tycker det är snyggt. Och dom där skulle du så klart ha haft! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos