Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 september 2011

CREW BARNSHOPPING.SE

DSC06930_(2)_thumb[3]

Martina, Syrran och jag – tack tjejer!!

Även ett stort tack till min kollega såklart – världens bästa Madeleine (näst bäst efter mig såklart, hehe), Veronica, Linda, Gittan och min allra bästa vän – Jda! Som du har slitit och hjälpt oss, tack underbara du. ♥

Ni som va där, vad gillade ni Rica Talk Hotell som event lokal? Jag tycker den är alldeles fantastisk, anordnar gärna fler event där!

2 kommentarer:

En Mölnbobos Liv sa...

Det ligger så bra också för oss som kommer med bil alt med tåg. Jag kommer gärna på fler event där :)

tindra sa...

Det var braaa tyckte jag...det var kul...skulle vara kul med fler företag på plats next time :) Ni är jätteduktiga!


Tindraohara.blogg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos