Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 8 september 2011

HÖSTRUSK

ATT00274

En bild från gårdagen då jag och Amanda skulle rusa till vårdcentralen och kolla hennes urinvägar, inget paraply och inga regnkläder – gissa om vi blev blöta! Samtidigt som jag hatar hösten så är det något speciellt med den, regn är ju faktiskt lite mysigt och nu då det blir mörkare på kvällarna kan man tända ljus igen!

Nej, måste ge Amanda sin penicillin nu, sen få ungarna i säng. Hoppas hon blir bättre nu mitt lilla hjärta. ♥

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos