Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 3 september 2011

FULL RULLE

Jag fullkomligt ÄLSKAR den här lilla filmen på Leeloo och Alvin, så här tokiga är dom mest hela tiden. Busar och stojar med varandra för jämnan Ler Leeloo är helt klart en extra kompis till barnen – hon älskar att leka med dom. Glad att vi tog beslutet att skaffa vår fina chihuahua Leeloo då Amanda var 1år, har från första dagen gått hur bra som helst. Jag kan lätt erkänna att jag är sugen på en till, hihi.. Snart dax för löp kan jag tro – ojojoj!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos