Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 11 september 2011

PARADISET

ATT00028

Utsikten från lilla ön som jag är och vandrar på – helt svamptomt men åh så vackert! Gjorde liksom inget då man kunde se ut över sjön och solen stekte härligt. Älskling var på båten med barnen och metade under tiden, jag kunde inte direkt gå vilse på ön och tappa bort dom – ungarna hördes lång väg, haha..

 

Men nu är helgen över och vi åker hem till Sthlm igen Ledsen Hade lätt kunnat stanna ett par veckor igen – vi trivs så sjukt bra där! Vi har redan planerat in en till tripp om några veckor, så vi har nåt att längta till!

Tiden tills dess lär gå fortare än fortast – massa jobb, event med Barnshopping.se, affärsresa till Tyskland och Kind und Jugend mässan som är en av de största barnmässorna i världen Ler Jag lär vara som ett litet barn där, hihi..

Så det är alltså fullt ös medvetslös som gäller den närmsta tiden framöver – bring it!

2 kommentarer:

sandra sa...

Shit va länge sen de va ja var här! Måste var flera år sen! Jag hade tidigare http://bitchens.blogg.se, (om du kanske kommer ihåg?) men har nu bytt till denna.. :D

Allt bra med dej och barnen?

kram

MADELEINE sa...

Sandra - jag kan inte gå in på din blogg, hela min explorer stängs ner så fort jag försöker öppna din blogg :-(
Svarar här istället: Bara bra med oss, kul att du hittade tillbaka! Allt bra med er?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos