Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 2 september 2011

SIMSKOLA FÖR BÅDA BARNEN

trampoolin

Som jag berättat tidigare så har jag i höst bokat in simskola för båda barnen hos Trampoolin – dom ska få gå i en syskongrupp där hela familjen är med. Ler Vi insåg att båda barnen skulle uppskatta simskola men att lyckas gå på två olika simkurser olika tidpunkter var helt omöjligt så gissa om jag blev glad då jag såg att dom även tog emot syskon, även fast det skiljer 2,5år mellan dom!! Så i oktober börjar det och då kommer jag och Älskling gå tillsammans med dom varje lördag. Ska bli himla mysigt – Amanda har lärt sig så mycket i sommar och Alvin skulle behöva lära sig lite vett så sjövild som han är i vattnet, haha..

 

Så här står det om Trampoolin´s syskongrupper:

Våra syskongrupper är till för alla familjer som har barn som är under simskoleåldern (maxålder 5 år)! Grupperna är små och instruktören anpassar undervisningen så att alla barn får passande övningar. Vissa moment görs gemensamt med hela gruppen och vissa övningar är specifika för de olika barnen som går i gruppen. En förälder är med varje barn i vattnet.

 

Om du funderar på att boka in en simkurs till ditt barn hos Trampoolin/Aquababy, hojta till så kan jag ordna med 200kr i rabatt till er Ler

1 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Där går jag fast i Malmö då! :) Jätte nöjd med dom!
Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos