Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 september 2011

PÅ FLYGET–HOPPAS JAG

cartoon-airplane

Just nu sitter jag och Madeleine på flyget mot Tyskland och Köln, ja iaf hoppas jag det. Jag blev ju tvungen att skaffa ett tillfälligt pass eftersom jag klantat mig så vem vem, jag kanske inte ens får kliva på planet Förvånad 

Ska försöka bjuda på nåt blogginlägg ifrån Kind und Jugend mässan men lovar inget – kanske helt enkelt inte har tid och lust, hehe..

I så fall rapporterar jag då jag kommer hem istället – för ni slipper inte undan!

 

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos