Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 27 september 2011

KALSONG ELLER TROSOR?

Jag måste erkänna att jag har faktiskt inte köpt ett endaste par kalsonger till Alvin, han får tacksamt ärva Amanda´s gamla trosor istället. Fungerar ju lika bra, eller? Så länge han har blöja spelar det väl ingen roll?

Men jag skulle kunna tro att dessa Cars kalsonger skulle han vilja ha Blinkar Hittade dom hos Cutiepie.se, nyheter från Minymo. Riktigt coola!

2 kommentarer:

Mia sa...

Max har några små kalsingar liggande i sin lilla låda.
Men de har nog lapparna kvar än faktiskt. =)
Så länge blöjan är med så blir det bara byxorna direkt på.
Men till sommarn hoppas jag på lite hårdträning. Dock ett bra tag kvar.

Hur går det med prickarna för lillfisen då? =(

maria sa...

dom sålde/säjer ut snygga boxer - cars på h&m med! köpte till både mina äldsta söner. jag körde på vanliga kallingar som är som trosor tills dom började bli 3-4 då har jag gått över till boxer. det är ju bättre för spermierna sen hehe dessutom är det fult med män i "trosor" ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos