Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 september 2011

HISS ELLER DISS?

Igår la jag äntligen min beställning från Babyshop – årets vinterkläder till båda barnen, eller inte Alvin´s overall då, den hittade jag ju hos Cutiepie.se istället.

Men mössor och vantar till båda samt Amanda´s overall. Vad tror ni jag slog till på? Blinkar Ska presentera senare under dagen vem av er alla som vann den hemliga goodiebagen, spännande spännande!

Iaf – det här inlägget skulle ju handla om mössorna ovan från Mini Rodini som Babyshop fått in. Jag vet inte, den längst ner är lite ball men jag vet ändå inte – hur matchar man den liksom? Skulle givetvis passa till Alvin´s Mini Rodini skinnjacka som han vann förra året, men den kan man ju inte ha på vintern. Vad tycker ni, hissar ni mössorna eller är dom en total diss?

3 kommentarer:

maria sa...

men åh dom var ju hur söta som helst haha
hade lugnt kunnat köpa dem! speciellt den översta

Mia sa...

Jag tror du tog didrikson faktiskt. =)

Den nedre mössan ser ju för bövelen lite för porrig ut för att bäras av barn!
Men gillar man batman så kanske det funkar ändå.

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Jag tycker dom är asballa. Men de är ju inget vi skulle ha till förskolan, fast dit har vi inte skinnjackorna heller ;) haha.
Men hemma, en runda på stan osv, då kan barnen få vara lite extra balla ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos