Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 1 september 2011

KLICKAT HEM NYA SKOR

100292_350_A

100292_350_E

100292_350_F

Den här gången blev det tre par skor igen som klickades hem från Spartoo.se – ett par till Muppsan, ett par till Alvin och ett par till Amanda. Dessa snyggingar ovan är till Amanda. Svarta Puma, med bling och rosa detaljer. Riktigt snygga! Önskar dom fanns i min storlek oxå Blinkar Amanda växer ju som en tok så var tvungen att ha ett par nya i stl 29, de jag köpte innan sommaren var i stl 28 och dom sitter väldigt tajt på foten. Stora fötter för att vara tjej och 4,5år?

Alvin fick sig ett par nya gummistövlar för hösten, fanns många att välja bland nyheterna men blev ett par enkla och snygga med ränder på. Billiga och bra!

Muppsan fick sig ett par promenad/spring skor – behövdes ett par nya. Viktigt med bra och sköna skor då man ska ut och röra på sig!

4 kommentarer:

VS - Anna sa...

Hejsan!

Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna en fin bröstpump från MAM, var gärna med! Om det inte passar dig så kanske du har någon vän som är i behöv av den?

http://vittellersvart.blogspot.com/2011/08/vinn-en-brostpump-fran-mam.html

Ha en bra torsdag!

Mvh Anna

Linnea- Ebbas mamma sa...

Hoppsan den kanske jag glömde!
Här kommer min mail: linnoea_89@hotmail.com :D

Våran dotter är också 4½ och jag köpte också storlek 29 på dom sista skorna jag köpte :)

Grymt snygga skor! :)

KRAM

SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:) sa...

Åh, kanske ska skicka iväg en beställning. Jättesnygga ju:) Oliwer behöver inneskor till gymnastiken:)

Anonym sa...

Vår tjej fyllde 5 år i slutet av juni och har 34-35 på skor... ;-))

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos