Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 september 2011

ÖVERRASKNING

ATT01674

Häromdagen då jag hämtade Amanda hade hon en överraskning till mig! Amanda och några av barnen hade åkt till en av barnens mammas jobb och fått testa på att knyta kransar och göra egna blomsterarrangemang. Det här otroligt vackra arrangemanget har Amanda gjort alldeles själv och jag kan inte vara mer stolt, hon är verkligen väldigt konstnärligt lagt – det kan jag erkänna att hon INTE fått från mig!

1 kommentarer:

Mia sa...

Vad gulligt! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos